۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱
 ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در نهبندان پرداخت شد
فرماندار نهبندان:

۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در نهبندان پرداخت شد

بیرجند- بیکی،فرماندار نهبندان گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است.

مجید بیکی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به وضعیت راه های مواصلاتی نهبندان بیان کرد: شهرستان نهبندان دارای دو هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی و مسیر روستایی است.

وی با بیان اینکه قبل از سال ۹۷ در مسیر بیرجند- نهبندان- سربیشه، در حوزه نهبندان باند دوم نداشتیم، گفت: خوشبختانه طی سال گذشته ۱۲ کیلومتر از این مسیر دوبانده شده و زیر بار ترافیک رفت.

بیکی با بیان اینکه عملیات احداث باند دوم در ۱۷ کیلومتر از مسیر نهبندان- شوسف در حال انجام است، افزود: هشت کیلومتر از این پروژه تا هفته دولت آماده سازی می شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه عملیات احداث باند دوم در ۱۴ کیلومتر از مسیر شوسف- سربیشه در حال انجام است، افزود: ایجاد باند دوم در ۲۸ کیلومتر هم به مناقصه رفته است.

وی پرداخت تسهیلات اشتغال را از جمله اقدامات انجام شده در زمینه ماندگاری روستاهای مرزی شهرستان بیان کرد: از سال ۹۷ تاکنون ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است.

بیکی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه ای با بنیاد برکت، از مهرماه تاکنون ۱۹ میلیارد تومان پرونده برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه روستایی تشکیل شده است.

فرماندار نهبندان ادامه داد: از این میزان ۱۱ میلیارد تومان پرداخت شده و هشت میلیارد تومان در بانک بوده که به زودی پرداخت می شود.

کد خبر: ۲۷٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha