۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
افتتاح ۶۷ پروژه محیط‌زیستی با اعتبار ۴۸ هزار میلیارد ریالی
مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد

افتتاح ۶۷ پروژه محیط‌زیستی با اعتبار ۴۸ هزار میلیارد ریالی

نورمحمدی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح ۶۷ پروژه محیط‌زیستی در ۱۷ استان کشور با اعتبار بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش بازار، علیرضا نورمحمدی در مراسم افتتاح هماهنگ ۶۷ پروژه محیط زیستی در سراسر کشور که صبح امروز - شنبه - با حضور علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به برخط در این سازمان برگزار شد افزود: در سومین مرحله از افتتاحیه پروژه‌های محیط زیستی ۶۷ پروژه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: در نخستین افتتاحیه در هفته محیط زیست در ۱۹ استان کشور، ۱۰۱ پروژه محیط‌زیستی با اعتبار بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد ریال انجام شد، در دومین مرحله از افتتاح پروژه‌ها نیز در ۱۵ استان کشور در هفته دولت ۵۸ پروژه با اعتبار بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال افتتاح شد و امروز نیز با ۶۷ پروژه در ۱۷ استان کشور با اعتبار بیش از ۴۸ هزار میلیارد ریال به صورت برخط افتتاح می شود.

مدیرکل حوزه ریاست سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: از این ۶۷ پروژه ۱۲ پروژه مربوط به فیلتراسیون و ایستگاه‌های سنجش هوا، ۱۰ پروژه برای زیرساخت‌ها، ۳ پروژه مربوط هوشمندسازی، ۱۲ پروژه نیز برای پایش آنلاین صنایع، ۱۵ پروژه مربوط به تصفیه فاضلاب، ۱۲ پروژه متعلق به ساخت و توسعه پاسگاه‌های محیطبانی و ۳ پروژه برای آموزش است.

نورمحمدی گفت: بیشترین تعداد پروژه‌ها در این مرحله مربوط به استان خراسان رضوی با ۱۹ پروژه و بعد از آن استان تهران با ۸ پروژه و استان لرستان، همدان و آذربایجان غربی با ۶ پروژه در ردیف های بعدی قرار دارند.

کد خبر: ۲۷۲٬۶۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha