۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
آغاز ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح «زین الدین» در تهران
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران خبر داد

آغاز ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح «زین الدین» در تهران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از ثبت نام مرحله دوم آزمون استخدامی طرح شهید «زین الدین» ویژه استان تهران خبر داد.

به گزارش بازار، قدرت الله شفیقی گفت: با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم مبنی بر واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران و با هدف جذب نیروهای جوان، متخصص و انقلابی با رویکرد تحول خواهی و تقویت بدنه کارشناسی دولت و افزایش بهره‌وری در سرمایه‌های انسانی، تعداد ۲۰۰ سهمیه با پیگیری استاندار محترم تهران به این استان از سوی سازمان اداری و استخدامی اختصاص یافته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در تشریح جزئیات بیشتر این آزمون گفت: در مرحله اول، تعداد ۱۲۰ سهمیه پس از برگزاری جلسات تخصصی بین ۹ دستگاه استان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، اداره کل جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی، شرکت سهامی برق منطقه ای، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توزیع و به تایید شورای راهبری توسعه مدیریت استان نیز رسیده است.

وی عنوان کرد: این آزمون همزمان با ۱۹ استان در سطح کشور توسط جهاد دانشگاهی در تاریخ ۳۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

معاون استاندار تهران بیان کرد: متقاضیان با مراجعه به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir می‌توانند از تاریخ ۲۵ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ نسبت به دریافت دفترچه آزمون اقدام و تا تاریخ دهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ و با رعایت شرایط احراز، ثبت نام کنند.

دبیر شورای اداری استان تهران در ادامه گفت: کارت ورود به جلسه در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی قابل دریافت خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران اظهار کرد: متقاضیان پس از شرکت در آزمون کتبی به میزان پنج برابر ظرفیت انتخاب و پس از انجام ارزیابی صلاحیت‌های عمومی و تکمیلی و همچنین مصاحبه تخصصی به استخدام دستگاه‌های دولتی مورد اشاره در خواهند آمد.

کد خبر: ۲۷۲٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha