۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
۱۸۴ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در استان سمنان افتتاح می شود 
در دهه فجر؛

۱۸۴ میلیارد تومان پروژه برق رسانی در استان سمنان افتتاح می شود 

سمنان- حسینی نژاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از افتتاح ۱۸۴ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان پروژه در حوزه برق رسانی طی ایام الله دهه فجر در سراسر استان خبر داد. 

سید محمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۶۲ پروژه توزیع برق استان سمنان به بهره برداری می رسد، ابراز کرد: مجموع اعتبارات این پروژه ها ۱۸۴ میلیارد و ۸۴۵ میلیون تومان برآورد می شود.

وی با بیان اینکه پروژه های دهه فجر سال جاری در مجموع توزیع برق در شش محور تعریف شده است، افزود: ۱۱ پروژه در زمینه احداث یا همان طرح های عمرانی با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در سراسر استان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه در حوزه احداث تجهیزات شبکه ۱۸ پروژه با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان طی دهه فجر در استان به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: در زمینه تامین برق مسکن ملی شش پروژه با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان و در زمینه اصلاح و بهینه سازی نیز هفت پروژه با اعتبار ۱۰۷میلیارد تومان افتتاح می شود.

حسینی نژاد با بیان اینکه در زمینه تبدیل سیم به کابل خود نگه دار نیز ۱۱ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان در سراسر استان سمنان افتتاح می شود، ابراز کرد: هشت پروژه هوشمند سازی شبکه نیز با اعتبار ۳۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان طی دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه یک پروژه فاز دوم ساختمان عملیاتی منطقه میامی نیز طی دهه فجر در مجموعه توزیع برق استان سمنان افتتاح خواهد شد، افزود: با توجه به اینکه میامی منطقه محروم بود، ساخت این بنا می تواند در ارتقای خدمت رسانی در زمینه برق به این منطقه مفید واقع شود.

مدیرعامل توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه هشت پروژه برق در شهرستان سمنان افتتاح می شود، تاکید کرد: در گرمسار ۱۴ پروژه، دامغان هشت مورد، شاهرود و بسطام ۱۱ مورد، مهدیشهر پنج پروژه، میامی هفت پروژه و آرادان و سرخه در کدام چهار طرح اجرایی شده و به بهره برداری می رسد.

حسینی نژاد با بیان اینکه این طرح ها سبب شده تا ما ۶۶۰ کیلومتر شبکه تبدیل به کابل خودنگهدار در سراسر استان سمنان داشته باشیم، بیان کرد: ۱۸۴ دستگاه پنل خورشیدی نیز در قالب طرح های حمایتی در استان سمنان از ابتدای سال جاری نصب شده که بخشی از آنها هم در دهه فجر راه اندازی می شود.

وی از برق رسانی به پروژه نهضت ملی مسکن به میزان ۶۸۰ مورد در سراسر استان سمنان خبر داد و افزود: هیچ مانعی برای تامین برق مورد نیاز نهضت ملی مسکن در اقصی نقاط استان سمنان وجود ندارد.

کد خبر: ۲۷۲٬۴۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha