۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
ضریب نفوذ گاز در روستاهای زنجان ۹۶ درصد است
استاندار زنجان:

ضریب نفوذ گاز در روستاهای زنجان ۹۶ درصد است

زنجان-استاندار زنجان،ضریب نفوذ گاز در روستاهای زنجان را ۹۶ درصد و در شهرها ۹۸ درصداعلام کرد و گفت: قبل از انقلاب تعداد معدودی از شهرهای کشور از نعمت گاز برخوردار بودند.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن افشارچی صبح پنجشنبه در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر دندی گفت: در ۴۵ سال گذشته کارهای متعددی برای آبادانی کشور انجام گرفته است با این حال راه نرفته زیادی وجود دارد.

وی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب در عرصه‌های مختلف به ویژه در بخش عمرانی و آبادانی تاکید کرد و بیان داشت: کارهای انجام گرفته در مقایسه با قبل انقلاب بسیار زیاد بوده و نمود عینی آنها در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است.

استاندار زنجان ضریب نفوذ گاز در روستاهای زنجان را ۹۶ درصد و در شهرها ۹۸ درصداعلام کرد و گفت: درحالیکه قبل از انقلاب تعداد معدودی از شهرهای کشور از نعمت گاز برخوردار بودند.

افشارچی تاکید کرد: اقدامات متعددی در حوزه‌های مختلف برای عمران و پیشرفت کشور انجام می‌شود که به نوع خود جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: انتخابات نماد اقتدار کشور است و انتخاب نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی اهمیت زیادی دارد و می‌تواند برای توسعه استان بسیار مفید باشد.

استاندار زنجان تصریح کرد: هر ۱۵ سال یک جنبش در کشور شکل گرفته که راس آن مبارزه با استبداد و استعمار بوده است.

کد خبر: ۲۷۲٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha