۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
آمار دیسک کمر برای کارمندان اداری بابت صندلی اداری نامناسب

آمار دیسک کمر برای کارمندان اداری بابت صندلی اداری نامناسب

آمار دیسک کمر برای کارمندان اداری بابت صندلی اداری نامناسب که در این مقاله به راهکار ها و دوری از آنها پرداختیم.

به گزارش بازار، امروزه خیلی از اداراجات ها به دلیل استفاده نکردن از تجهیزات ارگونومی باعث شدند تا آمار دیسک کمر برای کارمندان اداری بابت صندلی اداری نامناسب بالا رود که در این مقاله به پیشگیری از خطر ابتلا به دیسک کمر و کمر درد میپردازیم.

آمار کمر درد کارکنان اداره جات ها

بطور کلی 73 درصد از کسانی که در اداره جات ها کار میکنند و روزانه بالای 5 ساعت را بر روی صندلی مینشینند مبتلا به کمر درد و خطر دیسک کمر هستند. از علل های این بیماری ها میتوان به نداشتن وسایل ارگونومی مثل میز و صندلی اداری اشاره کرد که در ادامه چند راهکار را به شما ارائه میدهیم تا بتوانید از آسیب های جبران نشدنی دوری کنید. لازم به ذکر است 27 درصد باقی مانده که خطر ابتلا ندارند حدود 25 درصد شرکت ها حقیقی هستند.

راه حل های درمان و دوری کمر درد در فضای اداری

راه حل های درمان و دوری کمر درد در فضای اداری

  1. استفاده از محصولات مناسب مثل میز و صندلی اداری
  2. استفاده از محصولات ارگونومی
  3. ورزش کردن بین کار و در طول روز

استفاده از محصولات با استاندارد و با کیفیت بهترین گزینه میباشد اما اگر شما از وسایل غیر ایمن استفاده میکنید حتما از قطعات پشت توری ارگونومی و یا بالشتک های ارگونومی را در خرید های خود داشته باشد که لاقل اگر صندلی شما ارگونومی نیست تا حدودی آن را مناسب کنید. ورزش هم که مهمترین عامل برای حفظ بدن آرام و مناسب میباشد که حتی اگر از وسایل ارگونومی استفاده میکنید ورزش را فراموش نکنید.

صندلی اداری ارگونومی چه نوع صندلی هایی است

صندلی اداری ارگونومی چه نوع صندلی هایی است

صندلی های اداری ارگونومی به صندلی هایی گفته میشود که تک تک اصول طراحی مناسب با فرم بدن در آن کار شده باشد مثل بالشتک های مخصوص کمر، بالشتک مخصوص باسن و ..... که علاوه بر اینها وجود برخی از امکانات ها مثل تنظیم زاویه پشتی، تنظیم گودی کمر و تنظیم ارتفاع هم به ارگونومی بودن صندلی اداری کمک میکند.

خرید صندلی اداری ارگونومی

خرید صندلی اداری ارگونومی

گروه تولیدی و فروشگاه فضاسیستم از تولید کنندگانی میباشد که توانسته با طراحی اصولی و درست و استفاده از متریال درجه 1 و طبق استاندارد های ارگونومی به تولید کنندگان برتر کشورک بپیوندد و خرید از این فروشگاه همراه با ضمانت محصولات گزینه های مناسب برای اداره جات و مسئولان خرید میباشد.

کد خبر: ۲۷۲٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha