۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
۵۰۴ طرح برق رسانی در زنجان به بهره برداری رسید
همزمان با ایام الله دهه فجر؛

۵۰۴ طرح برق رسانی در زنجان به بهره برداری رسید

زنجان- ۵۰۴ طرح شرکت توزیع نیروی برق زنجان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در مناطق مختلف استان زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با ایام الله دهه فجر روز چهارشنبه ۵۰۴ طرح شرکت توزیع نیروی برق زنجان با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال در مناطق مختلف استان به بهره برداری رسید.

۲۵۲ پروژه از مجموع پروژه های افتتاح شده این شرکت مربوط به تبدیل شبکه های توزیع برق سیمی به کابل خود نگهدار با صرف اعتباری بالغ بر ۷۸۷ میلیارد ریال است.

در این مراسم مدیر عامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: ۱۹۳ پروژه توسعه و احداث شبکه های توزیع برق شهری و روستایی با ۵۵۸ میلیارد ریال اعتبار، ۲۵ پروژه اصلاح و بهسازی شبکه های توزیع شهری و روستایی با ۱۳۷ میلیارد ریال اعتبار، پنج پروژه احداث و بهینه سازی شبکه های روشنایی معابر با ۱۱ میلیاد ریال اعتبار و ۲۹ پروژه مربوط به هوشمندسازی شبکه های توزیع برق با ۱۹۹ میلیارد ریال از عمده پروژه های افتتاح شده این شرکت به مناسبت دهه فجر امسال است.

پیام جوادی تاکید کرد: امسال همچنین ضعف ولتاژ برق در ۱۵۱ نقطه استان برطرف شده و نقاط دیگر شناسایی شده با ضعف ولتاژ نیز در دست رفع مشکل است.

وی افزود: یکی از افتخارات این شرکت اختصاص بیش از ۷۳ درصد انرژی برق به بخشهای مولد صنعت و کشاورزی است که موجب ایجاد ارزش افزوده و رشد و توسعه استان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان بیان داشت: هم اکنون ۹۰۵ روستای استان زنجان از نعمت برق برخوردار است و همچنین ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردار است.

کد خبر: ۲۷۲٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha