۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
۸ درخواست احداث واحدهای صنعتی و دامداری در خراسان رضوی مجوز گرفت

۸ درخواست احداث واحدهای صنعتی و دامداری در خراسان رضوی مجوز گرفت

مشهد- در جلسه کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، با ۸ درخواست احداث و توسعه واحدهای صنعتی و دامداری موافقت شد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در جلسه کارگروه امور زیربنایی استان که با حضور استاندار خراسان رضوی و مدیران عضو کارگروه در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، طرح‌ها و موضوعاتی در حوزه‌های مختلف مطرح و برای آنها تصمیمات لازم گرفته شد.

در این جلسه ۱۴ مورد درخواست با موضوع صدور مجوز احداث و توسعه واحدهای صنعتی و دامداری در تعدادی از شهرستان‌های استان از جمله فیروزه، نیشابور، تربت جام و چناران مطرح شد که ۸ مورد از آن‌ها مورد موافقت کارگروه امور زیربنایی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، موضوع احداث ناحیه صنعتی طاغنکوه شهرستان فیروزه منوط به ارائه مکان یابی جدید توسط شرکت شهرک های صنعتی شد.

گفتنی است، درخواست سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص شرح وظایف و اعضای پیشنهادی گروه کاری آمایش سرزمین، آمار و اطلاعات مکانی مورد موافقت کارگروه امور زیربنایی قرار گرفت و مقرر شد تمامی مصوبات پس از تصویب نهایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، عملیاتی شود.

کد خبر: ۲۷٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha