۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
توقیف ۸۲۵ خودروی شوتی و قاچاق بر
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد

توقیف ۸۲۵ خودروی شوتی و قاچاق بر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اجرای ۸ مرحله طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا در دی ماه از توقیف ۸۲۵ خودروی قاچاق بر خبر داد.

به گزارش بازار، سردار حسین رحیمی در این باره گفت: با برآوردها و اولویت بندی‌های صورت گرفته در دیماه طرح مبارزه با قاچاق کالای ممنوعه، مقابله با قاچاق کالای سلامت محور و کالای اساسی، طرح مقابله با خودروهای شوتی، طرح مقابله با قاچاق دارو ... در سراسر کشور انجام شد.

وی در تشریح نتایج طرح مقابله با اخلال گران ارز و طلا، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح ۷۰ هزار دلار تقلبی و بیش از ۲۵۹ میلیون انواع ارز کشف و در این زمینه تعداد ۱۰۰ پرونده تشکیل و در حال پیگیری می‌باشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه طرح مقابله با کالای قاچاق با اولویت مقابله با دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی در ۱۳ استان که دارای گمرک به انجام رسید، گفت:در اجرای این طرح ۹۸ فقره پرونده برای متهمان دستگیر شده تشکیل و ۱۰۹ دستگاه خودروی حامل دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق توقیف شد.

سردار رحیمی باتاکید بر اینکه دارو و لوازم آرایشی قاچاق غالبا فاقد استانداردهای لازم می‌باشند و مشکلات بسیاری را برای مصرف کنندگان خود به همراه می‌آورند، عنوان داشت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی در دیماه ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از ۷۲۷ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با تاکید براینکه قاچاق کالا سلامت و امنیت اقتصادی کشور را به مخاطره می‌اندازد و مقابله با این معضل و پدیده شوم، عزمی ملی و همگانی را طلب می‌کند، خاطر نشان کرد: هموطنان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود در خصوص کالای قاچاق را با سامانه ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کد خبر: ۲۷۲٬۱۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha