۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۶ روزه در جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا در محورهای شمال آغاز شده و تا روز دوشنبه به مدت ۶ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش بازار، یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال، اظهار کرد: باتوجه به پایان هفته و افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت‌های ترافیکی را در جاده‌های شمال خواهیم داشت‌.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پیش‌رو در جاده‌های شمال، افزود: براین اساس از فردا اعمال محدودیت‌های ترافیکی را تا روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه امسال در دستور کار داریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه ۱۸ و پنج‌شنبه ۱۹ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴روزهای جمعه ۲۰، شنبه ۲۱ و یکشنبه ۲۲ بهمن ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک محدودیت یک‌طرفه مقطعی طی روزهای چهارشنبه ۱۸، پنج‌شنبه ۱۹، جمعه ۲۰ و یک‌شنبه ۲۲ بهمن ماه امسال به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس همچنان ممنوع اعلام شده است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه از ساعت ۸:۳۰ روز پنج‌شنبه از مرزن‌آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود، تصریح کرد: از ساعت ۱۰ ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) تردد به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود و از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

جهان‌تاب ادامه داد: محدودیت تردد طی روزهای جمعه و شنبه از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال ممنوعیت تردد به مقصد چالوس انجام شده و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس انسداد کامل و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه ۲۲ بهمن ماه از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود، اظهار کرد: از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال شده و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یکطرفه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود، یادآور شد: تردد از مسیر جاده قدیم چالوس تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است.

جهان‌تاب گفت: باتوجه به هشدارها تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در ارتفاعات و کوهستان‌های شمال است.

کد خبر: ۲۷۲٬۱۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha