۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
آی آر چاپ ارائه دهنده خدمات چاپ فلت بد با کیفیت عالی

آی آر چاپ ارائه دهنده خدمات چاپ فلت بد با کیفیت عالی

سایت آی آر چاپ، یکی از برترین و بزرگترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات چاپ فلت بد با کیفیت عالی در ایران است.

به گزارش بازار، سایت آی آر چاپ، یکی از برترین و بزرگترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات چاپ فلت بد با کیفیت عالی در ایران است. این سایت با استفاده از تکنولوژی روز و تیمی از متخصصان حرفه‌ای، خدمات چاپ فلت بد با کیفیتی بی‌نظیر به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

یکی از این ابزارها که به کمک آن چاپ بر روی طیف گسترده ای از مواد از جمله شیشه، پلاستیک، فلز، چوب و ... انجام می شود چاپگر فلت بد یا چاپگر صفحه تخت می باشد. این دستگاه که با نام چاپگر یووی تخت نیز شناخته می شود قابلیت چاپ بر روی سطوح مختلف و با ضخامت های متفاوت را دارد و از آن در صنایعی مانند صنعت تبلیغات، پروژه های زیبا سازی شهری و دکوراسیون داخلی استفاده می شود. سرعت بالای چاپ که برای سفارشات با حجم بالا بسیار حائز اهمیت بوده و همچنین کیفیت بالای چاپ از سایر مزایای این چاپگرهاست. اگر شما به دنبال انجام چاپ فلت بد با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید می توانید به سایت آی آر چاپ مراجعه، انواع خدمات آنها را در زمینه چاپ فلت بد مشاهده کنید و به راحتی ثبت سفارش نمایید.

شما با مراجعه به وب سایت https://irchap.ir/ می توانید با توجه به نیاز خود، برای چاپ فلت بد روی سطوح و مواد مختلفی که در ادامه به آنها می پردازیم ثبت سفارش کنید.

چاپ روی شیشه

شیشه یکی از موادی است که به دلیل رنگ پذیری و همچنین شفافیت کاربرد زیادی در صنعت چاپ دارد. با استفاده از چاپگرهای فلت بد امکان چاپ رنگی بر روی انواع شیشه ها وجود دارد.

چاپ روی چوب

یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع دکورسازی، وسایل تزئینی و تبلیغات چوب است. حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید طرح دلخواه خود را روی چوب چاپ کنید. با چاپ فلت بد می توان انواع طرح های رنگی را با وضوح و کیفیت بالا روی چوب چاپ کرد.

چاپ نوشته و عکس روی چوب و ام دی اف با بهترین کیفیت در آی آر چاپ

چاپ روی پلکسی گلاس

پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی است که انعطاف پذیر و سخت است و به عنوان یک جایگزین مقاوم در مقابل خرد شدن برای شیشه می باشد. با توجه به شفاف بودن پلکسی گلاس آن را به نام شیشه آکریلیک هم می شناسند. بهترین گزینه برای چاپ روی پلکسی گلاس ها استفاده از چاپگرهای فلت بد است. مجموعه آی آر چاپ، چاپ روی پلکسی را برای ساخت انواع مختلفی از محصولات با کیفیت عالی انجام می دهد.

چاپ عکس و لوگو روی پلکسی گلاس با بهترین کیفیت در آی آر چاپ

چاپ روی چرم

امروزه محصولات چرمی طرفداران بسیاری پیدا کرده و چرم تبدیل به یکی از متریال های محبوب در صنعت پوشاک، کیف و کفش، مبلمان، اکسسوری و هدایای تبلیغاتی شده است. چاپگرهای فلت بد برای چاپ روی انواع چرم در رنگ، جنس و ضخامت های متفاوت مناسب هستند.

چاپ روی فلز

چاپ روی فلز تنها با چاپگرهای فلت بد امکان پذیر است. این دستگاه قابلیت چاپ رنگی روی فلزات مختلفی از جمله آلومینیوم، مس و استیل را دارا می باشد. از مهم ترین مصارف چاپ فلت بد بر روی فلز می توان به هدایای تبلیغاتی، لوازم خانگی، تابلوها و علائم اطلاع رسانی و همچنین لوح های تقدیر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت چاپ روی فلز می توانید به سایت آی آر چاپ مراجعه و یا از طریق واتساپ یا تلگرام با کارشناسان آی آر چاپ در ارتباط باشید.

چاپ روی سنگ

امروزه از سنگ در صنعت دکوراسیون داخلی و معماری استفاده می‌شود . همچنین با توجه به اینکه یک متریال ماندگار می باشد در صنعت تولید وسائل تزیینی و هدایا نیز مورد اقبال قرار گرفته است. طی فرایند چاپ فلت بد می توان روی سطوح هموار سنگی چاپ با کیفیت و با ماندگاری بالا انجام داد.

چاپ روی کاشی و سرامیک

چاپ مستقیم بر روی کاشی و سرامیک در موارد مختلفی از جمله معماری و زیباسازی ساختمان ها، تابلوهای دکوراتیو، تندیس و ... استفاده می‌شود. چاپ روی کاشی و سرامیک نیز با متد فلت بد قابل انجام است. با رفتن به سایت آی آر چاپ می توانید تعرفه و قیمت چاپ روی کاشی و سرامیک را مشاهده و در صورت نیاز با مشاوران آی آر چاپ ارتباط بگیرید.

آی آر چاپ ارائه دهنده خدمات چاپ فلت بد با کیفیت عالی

چاپ روی کارتن پلاست

کارتن پلاست محصولی پلیمری است که از یک ورق پلاستیکی دو جداره توخالی تشکیل شده و در بازار آن را با نام ورقه پلاستیکی نیز می شناسند. این محصول به دلیل ویژگی های منحصر به فرد از جمله مقاومت بالا در برابر حرارت، فشار، ضربه و نور خورشید، سبک بودن و ... پرکاربرد است. از عمده ترین موارد مصرف کارتن پلاست ممی توان به صنایع بسته بندی، ساخت پارتیشن و جدا سازی زباله ها اشاره کرد. با تکنولوژی چاپ فلت بد می توان طرح های متنوعی را روی کارتن پلاست ها چاپ کرد.

چاپ روی فوم برد

فوم برد تخته شاسی از جنی پلی استایرن است که بصورت شیت تولید می شود و بیشتر مناسب چاپ عکس با سایز بزرگ برای اهداف تبلیغاتیست. چاپ فلت بد به عنوان یکی از شیوه های مدرن صنعت چاپ، امکان چاپ روی فوم برد را با کیفیت بسیار بالا فراهم کرده است.

چاپ روی پی وی سی

پی وی سی یک فراورده صنعتی از جنس پلاستیک است و به دلیل دارا بودن ویژگی های ضد آب، ضد آتش، ضد ضربه، قابلیت رنگ پذیری، نصب آسان و ... کاربردهای فراوانی دارد. چاپگر فلت بد یا یووی می تواند تصاویر را با رزولوشن بالا روی ورقه های پی وی سی چاپ کند.


 

آی آر چاپ با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته در زمینه چاپ، قادر است بهترین نتیجه را به شما ارائه دهد. تکنیسین‌های حرفه‌ای که در این سایت فعالیت می‌کنند، با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌های روز دنیا، خدماتی را با کیفیت عالی به مشتریان ارائه می‌دهند.

شما می توانید جهت دریافت مشاوره و یا استعلام قیمت در خصوص هر یک از انواع چاپ فلت بد که پیش تر درباره آنها توضیح دادیم به سایت آی آر چاپ مراجعه کنید. کارشناسان آی آر چاپ ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته بصورت تلفنی و از طریق پیام رسان ها پاسخگوی شما هستند.


 

کد خبر: ۲۷۲٬۱۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha