۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
ضرورت ایجاد حساب کارگزاری‌های بورس در زنجان/ مدیران راهکار ارائه دهند
استاندار زنجان:

ضرورت ایجاد حساب کارگزاری‌های بورس در زنجان/ مدیران راهکار ارائه دهند

زنجان- استاندار زنجان با انتقاد از اینکه متاسفانه برخی از مدیران و کارمندان در ساعت اداری در بورس معامله می‌کنند، بر ضرورت ایجاد حساب کارگزاری‌های بورس در استان تاکید کرد و گفت: مدیران در این خصوص راهکار ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های زنجان در محل استانداری، با بیان اینکه اتفاق‌های خوب مالی در حوزه اشتغال و رونق تولید در استان رخ داده است، گفت: باید این اقدامات خوب برای مردم بیان شود.

وی اظهار کرد: مدیران بانکی عملکرد خود را به مردم اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان کارها قرار گیرند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در نسبت منابع به مصارف زنجان در رتبه هشتم قرار دارد، گفت: ۵۰ درصد اعتبارات را جذب کردیم در رتبه ششم قرار گرفتیم.

حقیقی با بیان اینکه ۱۲ هزار و ۱۲۶ نفر بیمه اجباری و بازنشستگی در استان وجود دارد، تاکید کرد: این آمار نشان می دهد واحدهای تولیدی استان فعال بوده و اشتغال خوبی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه باید تسهیلات مالی پرداختی، اعتبارات اخذ شده و ایجاد اشتغال برای مردم استان گزارش داده شود، افزود: رشد ۴۷ درصدی تسهیلات پرداخت شده نشان می دهد بانک ها نسبت به پرداخت تسهیلات خوب عمل کردند.

استاندار زنجان، به وضعیت بورس اشاره کرد و یاد آورشد: در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و برخی از مدیران و کارمندان در ساعت اداری در بورس معامله می‌کنند و مدیر بورس در خصوص داشتن حساب کارگزاری‌ها در استان  زنجان راهکار ارائه دهد. 

حقیقی با بیان اینکه پروژه‌هایی که ارزش افزوده دارد و در بازار رقابت پذیر است باید ارایه شود، ابراز داشت: این پروژه‌ها بر اساس استعدادهای نوین استان باشد تا تسهیلات کشوری خوبی را بتوانیم جذب کنیم.

کد خبر: ۲۷٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha