پیش بینی درآمد ۷۶۶ میلیارد دلاری برای صنعت مبلمان جهانی؛ مبلمان اتاق نشین در صدر
آیا صنعت مبلمان جهانی در سال ۲۰۲۴ از رکود خارج می شود؟

پیش بینی درآمد ۷۶۶ میلیارد دلاری برای صنعت مبلمان جهانی؛ مبلمان اتاق نشین در صدر

طبق گزارشات جهانی انتظار می رود صنعت مبلمان در سال جاری میلادی درآمدی بالغ بر ۷۶۶ میلیارد دلار رقم بزند و در این میان بیشترین سهم را مبلمان اتاق نشیمن با حدود ۲۲۸ میلیارد دلار به خود اختصاص دهد.

بازار؛ گروه صنعت: بازار جهانی مبلمان وسایل مختلفی را پوشش می دهد که غالبا برای فعالیت های مختلف انسانی همچون نشستن، خوابیدن و یا نگهداری وسایل طراحی شده اند. به طوری که مبلمان اصولا شامل مواردی همچون صندلی، میز، تخت، نیمکت و کابینت و غیره می شود.

رکود صنعت جهانی مبلمان در ۲۰۲۳ و کاهش تقاضای اروپا در ۲۰۲۴

با این وجود طبق گزارش های جهانی منتشر شده، در سال ۲۰۲۳ صنعت مبلمان جهانی راکد بود با این وجود برآورد می شود که این بازار در سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ بهبود تدریجی داشته باشد. نکته قابل تامل اینکه براساس برآوردهای صورت گرفته توسط موسسه تحقیقاتی CSIL، در سال ۲۰۲۴، کاهش اعتماد مصرف کننده و تضعیف تقاضای مبلمان، به ویژه در اروپا و آمریکای شمالی، انتظار می رود.

از سوی دیگر بر اساس جدیدترین گزارشی که سایت آماری تحلیلی استاتیستا منتشر کرده است، پیش بینی می شود که بازار مبلمان در سراسر جهان در سال ۲۰۲۴ درآمدی معادل ۷۶۶.۲۰ میلیارد دلار ایجاد کند.

سایت تحلیلی استاتیستا: در میان بخش‌ های مختلف بازار، بزرگ ‌ترین بخش، مبلمان اتاق نشیمن است که تخمین زده می ‌شود در سال جاری میلادی حجم بازار آن ۲۲۷.۷۰ میلیارد دلار باشد

دیگر نکته قابل تامل در این گزارش اینکه طبق همین گزارش انتظار می رود بازار جهانی از سال ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۸ نیز سالانه بیش از ۵ درصد رشد را رقم بزند.

افزایش تقاضا در بازار مبلمان چین

نکته قابل تامل در این گزارش اینکه در میان بخش‌ های مختلف بازار، بزرگ ‌ترین بخش، مبلمان اتاق نشیمن است که تخمین زده می ‌شود در سال جاری میلادی حجم بازار آن ۲۲۷.۷۰ میلیارد دلار باشد. از سوی دیگر هنگام مقایسه درآمد در مقیاس جهانی، در ایالات متحده با درآمد پیش بینی شده ۲۵۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۴ پیشتاز است. ضمن اینکه این گزارش حاکی از این است که بازار مبلمان در چین به دلیل شهرنشینی و افزایش درآمد قابل تصرف جمعیت آن، با افزایش تقاضا مواجه است.

کد خبر: ۲۷۲٬۰۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha