۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
بهره‌برداری از ۱۰۰ واحد با اشتغال ۵۶۲ نفر در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بهره‌برداری از ۱۰۰ واحد با اشتغال ۵۶۲ نفر در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان

زاهدان- راشکی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان از بهره‌برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی با اشتغال ۵۶۲ نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

علیرضا راشکی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۶۹ فقره قرارداد واگذاری حق بهره برداری با مساحت ۲۹ هکتار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۱۰۰ واحد صنعتی با اشتغال ۵۶۲ نفر و سرمایه گذاری سه هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به بهره برداری رسیده است.

وی در خصوص اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در حوزه پایش و بهبود، بیان کرد: انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری استان با چهار محوریت خدمات مشاوره ای، پشتیبانی، همکاری در دانش بنیان کردن واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی دارای ظرفیت و برگزاری رویدادهای مرتبط با فرهنگ سازی زیست بوم کارآفرینی برای رونق و بهبود فضای کسب و کار شهرک ها و نواحی صنعتی استان از جمله اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان جهت بهبود فضای کسب و کار واحدهای تولیدی در سال جاری بوده است.

راشکی افزود: تشکیل کمیته پایش سرمایه گذاری برای اولین بار در شرکت برای رفع مشکل انعقاد ۲۹ فقره قرارداد سرمایه گذاری و احصای مشکلات سرمایه گذاران دارای جواز تاسیس برای انعقاد قرارداد و تشکیل کمیته پایش طرح های راکد و تعیین تکلیف فقره ۱۰۰ قرار داد که در این راستا با رای کارشناسی اعضای کمیته مذکور فقره ۲۵ قرار داد راکد مشمول فسخ و ۷۵ فقره قرارداد مشمول اعطای مهلت شدند، دیگر اقدامات مهم شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان جهت بهبود فضای کسب و کار واحدهای تولیدی در سال جاری بوده است.

کد خبر: ۲۷۲٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha