۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
۲۳ پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان افتتاح شد
به مناسبت دهه فجر؛

۲۳ پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان افتتاح شد

زاهدان- رئیسی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۹ پروژه توزیع برق در راسک، پنج پروژه توزیع برق زهک، هشت پروژه در هیرمند و پروژه برق‌رسانی به روستای «شهید ابراهیم» به بهره‌برد

محمد رئیسی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر، ۹ پروژه توزیع برق در شهرستان راسک بهره‌برداری و ۹ پروژه دیگر کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شده این شهرستان ۱۹.۵ میلیارد تومان است، افزود: ۱۲.۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط، ۱۴ ‌دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم پروژه های بهره‌برداری شده و در دست اجرا شهرستان راسک است که با افتتاح این پروژه‌ها ۷۲۵ خانوار از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: همچنین پنج پروژه توزیع برق شهرستان زهک از جمله ۱۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۰ ‌دستگاه ترانسفورماتور به بهره‌برداری رسید.

رئیسی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های افتتاحی حدود ۹ میلیارد تومان است، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها ۳۵ روستا از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

وی به افتتاح پروژه برق‌رسانی به روستای «شهید ابراهیم بامری» شهرستان دلگان اشاره کرد و اظهار داشت: این پروژه درمجموع با اعتباری بیش از ۹ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط، ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه ترانس ۱۰۰ کاوا از جمله حجم عملیاتی این پروژه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: هشت پروژه توزیع برق در شهرستان هیرمند از جمله سه کیلومتر توسعه شبکه، نصب ۱۵ دستگاه ترانس، نصب ۳۰۰ دستگاه چراغ، جابجایی و اصلاح ۲ کیلومتر شبکه، تعویض ۱۰۰ اصله پایه فرسوده و اصلاح بار ۲۹ دستگاه ترانس به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: اعتبار پروژه های بهره‌برداری شده توزیع برق این شهرستان، حدود ۱۱ میلیارد تومان است که با افتتاح این پروژه‌ها بیش از سه هزار نفر از مردم این منطقه از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند شدند.

رئیسی بیان کرد: تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار که کد آبادی دارند کار برق رسانی آنها انجام شده و باقی‌ مانده روستاهای فاقد برق در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی دستگاه های متولی به قید فوریت در برنامه برقرسانی قرار خواهند گرفت.

کد خبر: ۲۷۱٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha