۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
توسعه ناوگان، اولویت اصلی توسعه صنعت هوایی است| شرکت‌های هواپیمایی به وسط میدان بیایند
وزیر راه و شهرسازی:

توسعه ناوگان، اولویت اصلی توسعه صنعت هوایی است| شرکت‌های هواپیمایی به وسط میدان بیایند

وزیر راه و شهرسازی گفت: توسعه ناوگان، اولویت اصلی توسعه صنعت هوایی است و ما ناگزیر از این مهم هستیم و وزارت راه و شهرسازی نیز از این موضوع کاملا حمایت می‌کند.

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش امروز (سه شنبه) در مراسم افتتاح پروژه‌های فرودگاهی در محل فرودگاه مهرآباد افزود: صنعت هوایی با همه مشکلاتی که با آن مواجه بوده و هست، همواره حرکت رو به جلو داشته است.

وی بیان‌داشت: این در حالی است که صنعت هوایی همواره در معرض دید و قضاوت مردم است که این تصویر در ذهن مردم، می‌تواند پیش‌برنده یا بازدارنده باشد.
بذرپاش به لزوم انجام چند کار اساسی در صنعت هوایی تاکید کرد و ادامه‌داد: توسعه ناوگان یکی از این موارد است و ما محکوم به توسعه ناوگان هستیم.

وی اضافه کرد: امروز عرضه در صنعت هوایی کمتر از تقاضای موجود است و شاهد ناترازی در آن هستیم، نمی‌توانیم مرتب از تحریم بگوییم و باید هر طوری که هست مشکلات را کاهش دهیم.

بذرپاش با تاکید بر اینکه ظرفیت و توان وزارتخانه در این راستا در خدمت شرکت‌ها است، گفت: از شرکت‌های هواپیمایی که امکان آن را دارند درخواست می‌کنیم که حتما در این مسیر گام بردارند و پای کار بیایند و ر مجوز، پیگیری و غیره که نیاز باشد انجام می‌دهیم.

کد خبر: ۲۷۱٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha