۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۶
اعطای وام ۶ میلیون تومانی به رانندگان جاده‌ای
معاون حمل و نقل وزیر راه خبر داد

اعطای وام ۶ میلیون تومانی به رانندگان جاده‌ای

آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه گفت: پرداخت تسهیلات ۳۵۰۰ میلیارد تومانی با سود ۱۲ درصد از چند ماه آینده آغاز می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، شهرام آدم نژاد با بیان اینکه برای حفظ صنعت حمل و نقل در همه حوزه‌ها نیاز به کمک بوده است، افزود: بر اساس تصمیماتی که در ستاد هماهنگی دولت اتخاذ شد، قرار بر این شد که تسهیلاتی برای کمک به این بخش در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: ما در حوزه هوایی از اواخر سال گذشته محدودیت‌های پروازی داشتیم، تردد با خطوط راه‌آهن کاهش یافت، در بخش دریایی نیز تقریبا تردد نداشتیم و در بخش جاده‌ای نیز از سوی ستاد مبارزه با کرونا محدودیت‌هایی اعمال شد بنابراین برای کمک به صنعت حمل و نقل باید تسهیلاتی در نظر گرفته می‌شد که بر این اساس ۳۵۰۰ میلیارد تومان منابع برای این بخش اختصاص یافت.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ۳۵۰۰ میلیارد تومانی با سود ۱۲ درصد از چند ماه آینده آغاز می‌شود، گفت: علاوه بر این، برای بخش جاده‌ای تسهیلات دیگری در نظر گرفتیم، به این ترتیب که وام ۶ میلیون تومانی برای ۱۱۳ هزار راننده جاده‌ای و ۱۲ میلیون تومان نیز به شرکت‌ها با سود ۱۲ درصد داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات به شرط اشتغال خواهد بود، تصریح کرد: همه شرکت حمل و نقل هوایی، دریایی و ریلی در چارچوب میزان کارکرد و جابجایی اولویت بندی شده‌اند و وام به آن‌ها تخصیص داده می‌شود.

آدم‌نژاد گفت: با توجه به شواهد امر ما مدت زیادی باید با کرونا زندگی کنیم بنابراین باید برنامه‌ریزی صورت گیرد و نسبت به احیای صنعت حمل و نقل اقدام کنیم تا با حداقل ضرر این صنعت حفظ شود.

وی تاکید کرد: در حال حاضر اعطای تسهیلات آغاز شده و در مرحله ارتباط شرکت‌ها و بانک‌ها و اخذ تضامین است که بعد از طی فرآیند بوروکراسی وام‌ها ارائه خواهد شد.

کد خبر: ۲۷٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha