۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
صنایع مستقر در جاده زاهدان- کرمان گازدار می‌شوند
مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان:

صنایع مستقر در جاده زاهدان- کرمان گازدار می‌شوند

زاهدان- میرشکاری، مدیرعامل شرکت گاز سیستان و بلوچستان گفت: صنایع مستقر در ابتدای جاده زاهدان- کرمان و صنایع مستقر در جاده زاهدان- خاش ظرف چند ماه آینده گازدار خواهند شد.

محمدرضا میرشکاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به همت ویژه دولت سیزدهم جهت تکمیل شبکه گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: طی دو سال اخیر یک هزار و ۶۳۳ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون شهرهای زاهدان، زابل، زهک، خاش، بزمان، اسماعیل آباد، ادیمی، محمدآباد، علی اکبر و بنجار از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند، افزود: تاکنون گازرسانی به ۱۴۱ هزار خانوار از مجموع ۸۳۰ هزار خانوار استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستای گازرسانی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان، پیش‌بینی می‌شود همه شهرها و اکثر روستاهای استان که قابلیت گازرسانی دارند تا پایان سال ۱۴۰۶ از نعمت گاز بهره‌مند شود.

میرشکاری گفت: صنایع مستقر در ابتدای جاده زاهدان- کرمان و صنایع مستقر در جاده زاهدان- خاش به زودی و ظرف چند ماه آینده گازدار خواهند شد.

وی با اشاره به هزینه‌های انشعاب گاز خانگی از پرداخت تسهیلات ۱۵ میلیون تومان بانکی به متقاضیان جهت اجرای لوله‌کشی داخل منزل و کمک بلاعوض ۱۸ میلیون تومانی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و گفت: تاکنون ۱۲۱ روستای سیستان و بلوچستان از نعمت گاز بره‌مند شده‌اند.

کد خبر: ۲۷۱٬۷۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha