۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
عزم جدی برای مبارزه با فرار مالیاتی دانه درشت ها
سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی تاکید کرد

عزم جدی برای مبارزه با فرار مالیاتی دانه درشت ها

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور، از عزم جدی سازمان امور مالیاتی برای مبارزه با فرار مالیاتی دانه درشت ها خبر داد.

به گزارش بازار، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور در بازدید از اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی شهر و استان تهران مبارزه با فرار مالیاتی را گفتمان اصلی نظام مالیاتی در دوره تحولی جدید خواند و گفت: این سازمان در مبارزه با فرار مالیاتی دانه درشت‌ها بسیار مصمم بوده و هیچ نوع مماشاتی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مواجهه با مجرمان مالیاتی نیاز به هم افزایی نیروهای کارآمد و از جنس سرداران جهاد اقتصادی دارد، افزود: بخش قابل توجهی از درآمدهای مالیاتی کشور از طریق شناسایی و جلوگیری از فرار مالیاتی محقق می شود.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تلاش ما اینست که در دوره جدید مبارزه با فرار مالیاتی با اتکاء به تجارب گذشته تمامی عملکردها برمبنای سیستم و برنامه ریزی باشد و از فناوری‌های نوین، هوش مصنوعی و ایده‌های دانش بنیاد نیز بهره‌مند خواهیم شد.

کد خبر: ۲۷۱٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha