۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
پروژه تولید سولفات سدیم در آرادان افتتاح شد
با حضور معاون رییس جمهور؛

پروژه تولید سولفات سدیم در آرادان افتتاح شد

آرادان- پروژه تولید سولفات سدیم شرکت املاح معدنی ایران با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و استاندار سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، آیین افتتاحیه و بهره برداری از پروژه تولید سولفات سدیم شرکت املاح معدنی ایران صبح دوشنبه با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در آرادان برگزار شد.

استاندار سمنان در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه این کارخانه برای ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد می کند، گفت: برای این طرح پنج هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه بهره برداری از طرح تولید سولفات پتاسیم شرکت املاح معدنی ایران بخشی از نیاز کشور به این محصول را نیز تامین می کند، بیان کرد: دولت از این دست طرح های تولیدی در استان حمایت می کند.

وی همچنین در دیگر بخش سخنان خود به دستاوردهای دولت در استان سمنان اشاره کرد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون در استان سمنان ۲۵۰ طرح نیمه تمام به اتمام و بهره برداری رسیده است.

استاندار سمنان گفت: اکثر این طرح های نیمه تمام از محل سفر اول هیات دولت و رئیس جمهور به استان سمنان تامین اعتبار و اجرایی شد.

هاشمی بیان کرد: استان سمنان آماده پذیرایی از هیات دولت در سفر دوم استانی است و در همین خصوص پروژه های زیرساختی مهم و مورد نیاز استان احصا شده است.

کد خبر: ۲۷۱٬۷۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha