۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
عملیات اجرایی ۱۰ طرح در حوزه صنایع تبدیلی کرمانشاه آغاز شد
رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه:

عملیات اجرایی ۱۰ طرح در حوزه صنایع تبدیلی کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه از رشد سرمایه گذاری ها در حوزه کشاورزی استان خبر داد و گفت: امسال عملیات اجرایی ۱۰ طرح در حوزه صنایع تبدیلی کرمانشاه آغاز شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه، نوربخش حاتمی اظهار کرد: طی سنوات گذشته در شهرک صنعتی شهرستان هرسین تنها دو طرح در زیر بخش صنایع تبدیلی در دست ساخت بود که به دلایل مختلف تنها یک طرح به مرحله تولید رسیده است.

وی افزود: خوشبختانه در سال گذشته علیرغم وجود تحریم ها، شیوع ویروس کرونا و شرایط بد اقتصادی حاکم بر کشور عملیات اجرایی ۱۰ طرح با همکاری بانک کشاورزی و پیگیری مسئولان حوزه اقتصادی استانداری استان در بخش صنایع تبدیلی آغاز شده است.

رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه بیان کرد کرد: پیشرفت فیزیکی پنج طرح بیش از ۵۰ درصد است که پیش بینی می‌شود در صورت پرداخت تسهیلات بند «الف» تبصره ۱۸ تا پایان سال ۹۹ این طرح‌ها به بهره برداری برسند.

حاتمی با بیان اینکه سایر طرح‌ها نیز تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید، گفت: امیدواریم در مسیر توسعه صنایع کشاورزی شاهد حضور سرمایه گذاران بیشتری در سایر نقاط استان باشیم.

کد خبر: ۲۷٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha