«حامد شیخ‌پور» به عنوان مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات منصوب شد
با حکم مدیرعامل شرکت مخابرات ایران؛

«حامد شیخ‌پور» به عنوان مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات منصوب شد

حامد شیخ‌پور که به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران جانشین محمدرضا بیدخام شده است.

به گزارش بازار، مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران حامد شیخ‌پور را به عنوان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران منصوب کرد. تقویت ارتباطات بیرونی و درونی در شرکت مخابرات ایران به عنوان یک شرکت تخصصی و فناوری‌محور از جمله مأموریت‌های ابلاغی به شیخ‌پور است.

حامد شیخ‌پور که به عنوان مدیرکل جدید ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران جانشین محمدرضا بیدخام شده است، تحصیلات دکترای تخصصی خود را در رشته مدیریت استراتژیک رسانه و ارتباطات به پایان رسانده است. رایزن مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسقط، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه توسعه و همچنین چندین شرکت تجاری و اقتصادی از جمله سوابق کاری اوست.

شیخ‌پور همچنین در حوزه رسانه، سابقه عضویت در شورای سردبیری خبرگزاری‌های دانشجویان ایران (ایسنا)، کار ایران (ایلنا)، باشگاه خبرنگاران جوان، سردبیر و عضو شورای سیاستگذاری خبرگزاری‌های مشرق، ایسنا و فارس، مدیریت پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و کارگروه شورای عالی اطلاع‌رسانی دولت را دارد.

شیخ‌پور در مراسم معارفه خود تأکید کرد که استفاده از تجارب گذشته و کار تیمی و مشارکت‌جویانه به همراه نگاه تخصص‌محور و روزآمد به بخش ارتباطات نوین، تضمین‌کننده رسیدن به اهداف سازمانی است.

کد خبر: ۲۷۱٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha