۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
ممنوعیت انتقال امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
عضو کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد

ممنوعیت انتقال امتیاز طرح نهضت ملی مسکن

شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تا زمانی که تکمیل و واگذار نشده اند، غیرقانونی است.

به گزارش بازار، اقبال شاکری در خصوص خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، گفـت: این امر کاملا غیر قانونی است و در طرح ساماندهی و کنترل اجاره بها املاک مسکونی نیز به آن اشاره و راهکارهایی برای مقابله با چنین مسائلی پیش بینی کرده ایم. تا زمانی که ساختمان‌ها به متقاضیان واگذار نشده، نباید اقدام به فروش کنند، در غیر این صورت مشکلات و گرفتاری‌های قانونی برای طرفین در پی خواهد داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی در ماه‌های اخیر در مسیر بهبود روند ساخت مسکن در حرکت بوده و رویکردهای مناسبی اتخاذ کرده است، عنوان کرد: مجموعه وزارت راه و شهرسازی باید اطمینان پیدا کند که متقاضیان واحدهای نهضت ملی مسکن در جریان همه روند ساخت و ساز هستند تا در دام دلالان و محتکران نیفتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: هرچقدر مسیر ساخت و واگذاری مسکن‌های طرح نهضت ملی برای متقاضیان شفاف‌تر باشد و آنها از کم و کیف مسائل آگاه باشند، کمتر در دام کلاه‌برداران می‌افتند. از این رو وزارت راه و شهرسازی باید در مسیر شفاف سازی و دسترسی سریع متقاضیان به اطلاعات خانه‌های خود گام بردارد.

کد خبر: ۲۷۱٬۴۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha