۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
۸ پروژه عمرانی راه و مسکن در شرق استان سمنان افتتاح می شود 
طی ایام دهه فجر؛

۸ پروژه عمرانی راه و مسکن در شرق استان سمنان افتتاح می شود 

شاهرود -عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از افتتاح و بهره برداری هشت پروژه راهسازی و شهرسازی در شهرستان های شاهرود و میامی خبر داد. 

امید عمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طی ایام الله دهه فجر هشت پروژه عمرانی حوزه راهسازی و شهرسازی در شهرستان های شاهرود و میامی به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: یک هزار و ۸۲۸ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ترمیم پروژه روکش آسفالت شاهرود - دامغان به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال و ترمیم روکش آسفالت میامی- کاهک به طول ۱۷ کیلومتر و با اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال از جمله این طرح ها است، گفت: بهسازی روکش محور میامی- جاجرم و اجرای اندود نفوذی و آسفالت توپکا با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.

افتتاح طرح های راهسازی

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بیان کرد: در این ایام همچنین روکش آسفالت حفاظتی مسیر غیر شریانی شاهرود- طرود، لکه گیری و روکش آسفالت محور شاهرود - آزادشهر ، اجرای روشنایی محدوده تردد یوزپلنگ آسیایی در میاندشت میامی در کنار اجرای فونداسیون نصب تابلوهای اطلاعاتی در این محدوده و بهسازی آسفالت محور ارمیان به طول هفت کیلومتر، افتتاح خواهد شد.

عمیدی از بهره برداری و تحویل ۹۵۵ واحد مسکونی در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: ۳۶ واحد مسکونی پروژه کوثر یک در طرح نهضت ملی مسکن و پروژه ۳۲ واحدی فدک طرح نهضت ملی مسکن در زمره این طرح ها در شهرستان شاهرود هستند.

وی با بیان اینکه پروژه ۴۸ واحدی مسکونی شرکت تعاونی آموزش و پرورش و تبدیلی مسکن مهر به طرح نهضت ملی مسکن از دیگر طرح هایی است که در سفر دور دوم هیات دولت به استان سمنان افتتاح می شود، بیان کرد: ۹۶ واحد مسکونی شرکت تعاونی فولاد مسکن مهر تبدیلی به طرح نهضت ملی مسکن نیز تحویل داده می شود.

کلنگ زنی طرح های عمرانی

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بیان کرد: در سفر دور دوم هیات دولت همچنین تحویل ۶۴ واحد مسکونی پروژه ۳۳۶ واحدی سنگسر شاهرود شامل مسکن های مهر باقی مانده و ۲۷۶ واحد مسکونی خود مالک ارتش نیز صورت خواهد گرفت.

عمیدی بیان کرد: در سفر دور دوم هیات دولت به استان سمنان تحویل ۱۱۵ واحد مسکونی خود مالک، بهره برداری از ۹۲ واحد مسکونی بازآفرینی شهری در طرح نهضت ملی مسکن و تحویل ۱۹۶ واحد مسکونی روستایی در شاهرود و میامی نیز صورت خواهد گرفت.

وی از کلنگ زنی چهار پروژه در شاهرود و میامی طی ایام الله دهه فجر خبر داد و تاکید کرد: تعریض و شانه سازی محور طرود با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، ساخت ۱۷۶ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن و اتاق تعاون، ساهت ۹۶ واحد مسکونی سیم و کابل مغان و ۹۶ واحدی شرکت تعاونی یاش شاهوار شاهرود از جمله این طرح ها هستند.

کد خبر: ۲۷۱٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha