۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
نمایشگاه کسب و کار استان سمنان کار خود را آغاز کرد 
رئیس سازمان صمت استان سمنان در گفتگو با بازار:

نمایشگاه کسب و کار استان سمنان کار خود را آغاز کرد 

سمنان- احمدی رئیس سازمان صمت استان سمنان از افتتاح نمایشگاه بزرگ کسب و کار با حضور مسئولان همزمان با دهه فجر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سمنان خبر داد. 

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، از افتتاح نمایشگاه بزرگ کسب و کار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی سمنان خبر داد و ابراز کرد: نمایشگاه کسب و کار با حضور بیش از ۴۰ دستگاه اجرایی و نهاد صنفی و تشکل صنفی مرتبط با کسب و کارها افتتاح شد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه روایت پیشرفت نیز در دل این رویداد بزرگ نهفته شده است، ابراز کرد: در سال منتهی به انتخابات و همچنین در دهه فجر این رویداد با هدف تبیین دستاوردهای نظام و دولت در سمنان ایجاد شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تولیدات و اقدامات مهمی که در سراسر استان صورت گرفته در معرض دید عموم قرار گرفته است، گفت: این نمایشگاه همچنین صبح ها میزبان دانشجویان و اصناف و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان است.

این رویداد چهاردهم تا شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان برگزار می شود

احمدی بیان کرد: این رویداد چهاردهم تا شانزدهم بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان همراه با برگزاری رویدادهای آموزشی و عرضه صنایع دستی و پوشاک ایرانی اسلامی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برای متقاضیان جدید کسب و کارها و دانش آموزان نیز بخش هایی در این رویداد در نظر گرفته شده تا با فرایند های اشتغال آشنا شوند، بیان کرد: برنامه های متنوعی برای رونق کسب و کار، رفع موانع کسب و کار و همچنین رونق دهی به کسب و کارهای استان نیز در این رویداد تدارک دیده شده است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: یکی از بخش های این نمایشگاه مکان هایی است که کسب و کارهای موفق در استان تجارب خود را در قبال رویارویی با مشکلات برای مردم و به خصوص کسب و کارهای تازه کار بیان می سازند تا این کسب و کارها هم بتوانند از آنها بهره مند شوند.

احمدی با بیان اینکه تلاش شده تا کارآفرینان نیز در این رویداد حضور ویژه ای داشته باشند، گفت: ظرفیت های قابل سرمایه گذاری استان سمنان نیز در این رویداد به نمایش گذاشته می شود.

کد خبر: ۲۷۱٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha