۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
انتشار آزمایشی یورو دیجیتال EURM در اسپانیا آغاز شد

انتشار آزمایشی یورو دیجیتال EURM در اسپانیا آغاز شد

شرکت رمزارزی مانیئی اسپانیا از انتشار استیبل کوین اختصاصی خود بر پایه یورو خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت رمزارزی مانیئی اسپانیا از انتشار استیبل کوین اختصاصی خود بر پایه یورو خبر داد.

هر واحد این رمزارز جدید که EURM نام دارد، ارزشی برابر با یک یورو داشته و تحت نظارت بانک مرکزی اسپانیا تولید و منتشر شده است.

بنا بر بیانیه منتشر شده از سوی مانیئی، انتشار آزمایشی این رمزارز در ماه ژانویه انجام شده و در حال حاضر، تعداد محدودی از کاربران به آن دسترسی دارند. اما در صورت عمومی شدن استفاده از این رمزارز، تمامی متقاضیان می بایست علاوه بر احراز هویت خود نزد مانیئی به عنوان نماینده بانک مرکزی اسپانیا، مبلغ ۱۰ یورو بابت دریافت کیف پول یورو دیجیتال خود سپرده گذاری کرده و معادل آن، رمزارز EURM دریافت نماید.

همچنین سپرده های کاربران می بایست نزد بانک های مورد تایید و معرفی بانک مرکزی اسپانیا از جمله BBVA و Caixabank سپرده گذاری نموده و یورو دیجیتال دریافت نمایند.

مانئی معتقد است که انتشار این استیبل کوین جدید، گامی بزرگ در راستای دیجیتال سازی کامل تراکنش های بانکی و تامین بیشتر امنیت تراکنش ها علاوه بر کاهش هزینه نقل و انتقال های مالی خواهد بود.

این شرکت رمزارزی همچنین در خصوص ویژگی های یورو دیجیتال خود اعلام کرده است که هر میزان مبلغ تراکنش مبتنی بر یورو در کسری از ثانیه و تنها با استفاده از یک دستگاه تلفن همراه هوشمند انجام شده و کارمزد تراکنش ها نیز بسیار پایین تر از کارمزد انتقال در شبکه بانکی خواهد بود.

کد خبر: ۲۷۱٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha