۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
تعلیق فعالیت خط تولید پروپیلن در یک مجتمع پتروشیمی بزرگ چین

تعلیق فعالیت خط تولید پروپیلن در یک مجتمع پتروشیمی بزرگ چین

مجتمع بزرگ پتروشیمی «شوژو هایتیان» چین از تعلیق فعالیت خط تولید پروپیلن خود خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ مجتمع بزرگ پتروشیمی «شوژو هایتیان» چین از تعلیق فعالیت خط تولید پروپیلن خود خبر داد. به گفته این شرکت چینی، دلیل تعلیق کار این خط تولید ۲۰۰ هزار تنی، تعمیرات اساسی و به روزآوری تجهیزات نصب شده در خط تولید است.

با اینحال، این شرکت چینی هیچ تاریخ تقریبی برای بازگشایی خط تولید پروپیلن خود ارائه نکرده و مشخص نیست که زمان بازگشت به فعالیت مجدد خط تولید پروپیلن در شوژو هایتیان چه زمانی خواهد بود.

شوژو هایتیان پیشتر در ژوئن سال ۲۰۲۲ نیز به صورت ناگهانی و بدون ارائه جدول زمانبندی، خط تولید پروپیلن خود را به دلیل بروز مشکلات فنی به حال تعلیق درآورده بود. به گفته کارشناسان، خطوط تولید محصولات پتروشیمی مانند پروپیلن، به صورت دوره ای نیازمند تعمیرات اساسی و به روز آوری بوده و این امر طبیعی است. اما با توجه به خروجی چشمگیر خط تولید پروپیلن در شوژو هایتیان، انتظار می رود قیمت پروپیلن در بازار چین روندی افزایشی داشته باشد.

لازم به ذکر است، شوژو هایتیان از جمله مهمترین واحدهای تولید انواع محصولات پتروشیمی و پالایشگاهی در چین محسوب شده و بر همین اساس، میزان فعالیت و خروجی این مجتمع بزرگ، تاثیر بسزایی در روند قیمت های محصولات پتروشیمی در چین دارد.

کد خبر: ۲۷۱٬۳۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha