۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
ارائه طرح بلند مرتبه سازی برای ۳ پهنه در شهر گرگان
معاون فنی و شهرسازی شهرداری گرگان تاکید کرد؛ 

ارائه طرح بلند مرتبه سازی برای ۳ پهنه در شهر گرگان

گرگان- معاون فنی و شهرسازی شهرداری گرگان گفت: در طرح پهنه بندی بلندمرتبه سازی سه پهنه در شهر گرگان بر اساس مساحت زمین و عرض معابر، برای ساخت ساختمان های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ طبقه تعریف شده است.

به گزارش خبرنگار بازار شهرام شاکری در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص طرح بلند مرتبه سازی در گرگان اظهار کرد: طرح پهنه بندی بلند مرتبه سازی در شهرداری شکل گرفته است و طبق این طرح قسمت هایی از شهر که هسته مرکزی آن منطقه پرترافیک بوده جزو پهنه ممنوعه برای بلند مرتبه سازی قرار داده شده است.

معاون فنی و شهرسازی شهرداری گرگان با بیان اینکه محور ناهار خوران جزو پهنه های مد نظر برای اجرای بلند مرتبه سازی قرار ندارد، گفت: سه پهنه در شهر گرگان بر اساس مساحت زمین و عرض معابر، برای ساخت ساختمان های ۱۰، ۱۵ و ۲۰ طبقه تعریف شده است.

شاکری در ادامه با تاکید بر اینکه شهرداری ملزم به انجام فراخوان برای جذب سرمایه گذار است، یادآور شد: فرد سرمایه گذار باید در فراخوان شرکت کند و اگر قیمت پیشنهادی او نسبت به سایر افراد مناسب باشد، به عنوان برنده انتخاب می شود در غیر این صورت اگر سرمایه گذاران در فراخوان شرکت نکنند، این موضوع از لحاظ قوانین شهرداری، تخلف محسوب می شود.

وی در خاتمه گفت: در این دوره از شورا تا مرداد ماه ۱۴۰۲، هیچ فضای سبزی دچار تغییر کاربری نشده و مواردی هم که پیش آمده برای بهبود عبور و مرور بوده است.

کد خبر: ۲۷۱٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha