۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱
برخلاف بسیاری از کشورها در زمان شیوع کرونا هیچ کمبود کالایی در فروشگاه‌ها نداشتیم
معاون وزیر بهداشت:

برخلاف بسیاری از کشورها در زمان شیوع کرونا هیچ کمبود کالایی در فروشگاه‌ها نداشتیم

رئیسی، معاون بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت تصریح کرد: صنعت با کار جهادی که تاکنون داشته و علیرغم همه تحریمها با تاب آوری نقش مهمی در شرایط سخت جامعه به خصوص تامین و تولید کالاهای مورد نیاز مردم در کرونا داشته است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، رییسی در مراسم روز ملی صنعت و معدن، گفت صنعت سه مأموریت اصلی در برابر کرونا دارد و مهمترین مأموریت صنعت آن است که خودش روی پای خودش بایستد.

وی ادامه داد: صنعت با کار جهادی که تاکنون داشته و علیرغم همه تحریمها با تاب آوری نقش مهمی در جامعه داشته است و برخلاف بسیاری از کشورها در زمان شیوع کرونا هیچ کمبود کالایی در فروشگاه ها نداشتیم

معاون وزیر بهداشت بیان کرد: در مقایسه با سایر کشورها در دوره اوج کرونا هیچ فروشگاهی دچار مشکل کمبود کالا و هجوم مردم برای خرید کالا نشد و این مایه افتخار است.

ربیسی افزود: بخش صنعت حدود ۵۰ میلیون نفر را تحت پوشش خود دارد و باید به اجبار سلامت کارکنان بخش تولید جدی گرفته شود و اطمینان حاصل شود که نیروی کار بخش صنعت، سلامت خود را حفظ نماید و این دومین ماموریت وزارت صمت در این شرایط است.

وی اضافه کرد: ماموریت سوم وزارت صمت، تولید و تامین اقلام و کالاهای مورد نیاز حوزه بهداشت و درمان مردم است.

معاون بهداشتی و درمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: از همان روزهای اول شیوع کرونا وزارت صمت با ورود جدی گام‌های بزرگی در تامین کالاها برداشته و کارهای مجاهدانه ای انجام داد.

رییسی گفت: بخش تولید ضمن تداوم تولید، پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد.

وی تصریح کرد: با عزم جدی در تولید در برخی اقلام بهداشتی و درمانی مرتبط با کرونا مانند دستگاه ونتیلاتور، اکنون صادرکننده هستیم.

کد خبر: ۲۷٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha