۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
محصولات نظافت صنعتی کارچر در صنعت ساختمان سازی یا صنایع وابسته به آن

محصولات نظافت صنعتی کارچر در صنعت ساختمان سازی یا صنایع وابسته به آن

در صنعت ساختمان سازی یا صنایع وابسته به آن، یکی از موارد قابل توجه، نظافت فضا یا سایت‌های ساختمانی است.

به گزارش بازار، در صنعت ساختمان سازی یا صنایع وابسته به آن، یکی از موارد قابل توجه، نظافت فضا یا سایت‌های ساختمانی است. عموم این فضاها وسعت بالایی داشته و میزان آلودگی در آنها بالا است. به همین دلیل نظافت نیز به کاری چالشی تبدیل می‌شود.

عموم آلودگی‌های موجود در سایت‌های ساختمانی، گرد و خاک است. ما در این نوشتار به شما کمک می‌کنیم تا به روزترین و کارآمدترین دستگاه‌های مناسب برای نظافت این آلودگی‌ها را به شما معرفی کنیم. به دلیل گستردگی وسعت این محیط‌ها، استفاده از دستگاه‌های خانگی معقول نیست پس از دستگاه‌های نظافت صنعتی استفاده می‌شود. حالا به معرفی برخی از پرکاربردترین دستگاه‌های نظافتی خواهیم پرداخت.

اسکرابر صنعتی

یکی از مهمترین دستگاه‌های نظافت صنعتی در این گونه فضاها، اسکرابر یا زمین شوی است. اسکرابرها انواع بسیار متنوعی دارند و انتخاب مدل مناسب نیاز و فضای کاربر یکی از مهمترین چالش‌های پیش رو است.

یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های اسکرابر، مدل BD ۵۰/۵۰ بوده که قدرت و ظرفیت پاک کنندگی بسیار بالایی دارد. علیرغم ظرفیت بالایی که مخازن این اسکرابر دارد، طراحی بدنه آن جمع و جور بوده و به راحتی می‌توان در فضاهای باریک آن را به حرکت درآورد. 

اسکرابر صنعتی مدل BD ۵۰/۵۰، قدرت مانور پذیری بسیار بالایی داشته و به راحتی از پس نظافت گوشه‌ها و لبه دیوارها در محیط بر می‌آید. طراحی دستگاه ارگونومیک بوده که این امر منجر به حرکت راحت دستگاه در فضا می‌شود. 

یکی دیگر از پر استفاده‌ترین اسکرابرهای صنعتی برای فضاهای ساختمانی، مدل BR ۳۵/۱۲ و BR ۳۰/۴ است. اسکرابر صنعتی مدل BR ۳۵/۱۲ دارای برس غلتکی است. قرارگیری برس غلتکی در این مدل اسکرابر باعث می‌شود تا اسکرابر rpm بالاتری داشته باشد. 

اسکرابر صنعتی کارچر

جاروبرقی صنعتی

از دیگر دستگاه‌های نظافتی که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، جاروبرقی صنعتی است. مانند هر دستگاه دیگری، جاروبرقی نیز انواع بسیار متنوعی دارد. اما به طور خاص جاروبرقی صنعتی، امکان مکش انواع آلودگی‌های موجود در محیط را دارد. 

بدنه جاروبرقی‌های صنعتی بسیار مستحکم بوده و در صورتی که به آن ضربه وارد شود به راحتی از کار نمی‌افتد. 

قدرت مکش مکنده‌ صنعتی با جاروبرقی‌های خانگی، قابل قیاس نیست. این دستگاه‌های نظافتی در تعداد موتور نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال اگر یک جاروبرقی صنعتی سه موتوره داشته باشیم می‌توان از هر سه موتور آن و یا با روشن کردن یکی از موتورهای آن، از دستگاه استفاده کرد. 

یکی از محبوب ترین این دستگاه‌ها، جاروبرقی مدل NT ۷۰/۳ است. قدرت مکش این دستگاه بسیار بالا است. علاوه بر اینکه معمولا دستگاه‌های صنعتی، وزن بالایی دارند و حرکت دادن آنها در محیط، کار سختی است. اما جاروبرقی مدل NT ۷۰/۳، مرکز ثقل بسیار پایینی داشته به این معنی که دستگاه به راحتی تعادل خود را از دست نمی‌دهد. 

این ویژگی، یکی از بارزترین خصوصیات فنی جاروبرقی مدل NT ۷۰/۳ است. این مدل مکنده، چرخ‌های مستحکمی دارد که حرکت دادن دستگاه را امکان پذیر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کاربردی دستگاه، خرطومی ۴ متری آن است. خرطومی طویل دستگاه، کارایی آن را راحت‌تر می‌کند.

جاروبرقی صنعتی مدل NT ۷۰/۳، دارای ۵ خروجی هوا است. زمانی که تعداد خروجی‌های دستگاه بالا می‌رود، هوا راحت‌تر از دستگاه خارج شده، فشار کمتری به موتور وارد می‌شود و در نتیجه مدت زمان کارکرد دستگاه نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند.

از دیگر مدل‌های پر کاربرد جاروبرقی در این صنعت، مدل NT ۲۷/۱ است. بدنه این مدل جاروبرقی صنعتی، از جنس استیل بوده و دارای دو فیلتر مجزا است. این دستگاه دارای یک فیلتر اسفنجی برای آلودگی‌ها مایع و یک فیلتر کارتریجی برای آلودگی‌های جامد است. 

در مقایسه با جاروبرقی مدل NT ۷۰/۳ این جاروبرقی قدرت مکش کمتری داشته و برای فضاهای محدود و کوچکتر مناسب است. این دستگاه نظافتی برای فضای با متراژ حدودی ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری دستگاهی بسیار مناسب است.

واترجت صنعتی کارچر

واترجت صنعتی

کارواش صنعتی دارای دو دسته بندی اصلی آب گرم و سرد است. واترجت‌های آب گرم عموما برای استفاده در فضاهایی با آلودگی روغنی، دستگاه مناسبی بوده اما واترجت آب سرد برای فضاهای عموما با آلودگی‌های خاکی مناسب است. 

ما در این قسمت از نوشتار به بررسی یکی از کاربردی‌ترین واترجت‌ها در صنعت ساختمان سازی، واترجت مدل HD ۵/۱۲ می‌پردازیم. میزان پاشش آب این واترجت، ۵۰۰ لیتر در ساعت است. این واترجت دارای نازل سه حالته بوده که با چرخش سری نازل می‌توان الگوی پاشش آب را تغییر داد.

علاوه بر اینکه این مدل واترجت قابلیت پرتاب مواد شوینده همراه با آب را نیز دارد. شلنگ مکنده دستگاه را می‌توان در مخزن مواد شوینده قرار داد. و در این صورت ماده شوینده با آب مخلوط شده و بر روی سطح پاشیده می‌شود. در این صورت اگر فضا دارای آلودگی‌های با پایه روغنی باشد، دستگاه توان از بین بردن تمام آلودگی‌های موجود را دارد. 

یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه، تفنگی آن است. ماشه پاشش دستگاه در پشت قرار گرفته و فشار مورد نیاز برای استفاده از دستگاه بسیار کم است. به عبارتی بر خلاف دیگر واترجت‌ها، استفاده از این واترجت برای کاربر بسیار راحت بوده و در حین کار فشار زیادی به کاربر وارد نمی‌کند.

بزرگترین رویداد صنعت ساختمان و صنایع وابسته

برای اولین بار بزرگترین رویداد صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن در مرکز همایش و نمایشگاه‌های بین المللی تله کابین رامسر واقع در کیلومتر ۵ غرب رامسر، مرکز نمایشگاهی مجتمع رفاهی تله کابین رامسر برگزار می‌شود.

از شما بازدیدکننده گرامی دعوت می‌شود از پنجشنبه به تاریخ ۱۲ لغایت یکشنبه ۱۵بهمن ماه از ساعت ۱۴ الی ۲۰ از این نمایشگاه بازدید فرمایید. شما می‌توانید با بازدید از این رویداد، گزیده‌ای از محبوب‌ترین دستگاه‌های نظافت صنعتی کاربردی در صنعت ساختمان سازی را از نزدیک مشاهده کرده و از مشاوره کارشناسان شرکت کمال بهره را ببرید. 


 

شرکت کارن تجارت بهین 

کمپانی کارچر، بزرگترین تولید کننده دستگاه‌های نظافت صنعتی و خانگی در جهان بوده که شرکت کارن تجارت بهین را به عنوان نماینده رسمی خود در ایران برگزیده است. شرکت کارن تجارت بهین در کنار فروش دستگاه‌های خود قادر به ارائه ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش پانزده ساله است.

شما می‌توانید علاوه بر بازدید از غرفه کارن تجارت در این رویداد صنعت ساختمان، از سایت دیدن کرده و از مشاوره حضوری و تلفنی کارشناسان شرکت استفاده کنید. 

کد خبر: ۲۷۱٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha