۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
۲۰ بسته سرمایه گذاری گردشگری در استان سمنان مهیا شده است
مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان:

۲۰ بسته سرمایه گذاری گردشگری در استان سمنان مهیا شده است

سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان ضمن اشاره به سیاست جذب سرمایه گذار در استان، گفت: ۲۰ بسته سرمایه گذاری برای گردشگری در استان مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، امیر کرم زاده ظهر چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران به میزبانی میراث فرهنگی استان سمنان از مهیا شدن ۲۰ بسته سرمایه گذاری در بخش گردشگری استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد و تاکید کرد: به دنبال جذب سرمایه گذار برای توسعه زیرساخت های گردشگری استان هستیم.

وی با بیان اینکه برای هشت بسته سرمایه گذاری دیگر هم مجوزهای لازم اخذ شده است، افزود: به زودی این بسته ها در اختیار سرمایه گذاران و داوطلبان سرمایه گذاری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه ۶۱ پروژه حوزه میراث فرهنگی طی ایام الله دهه فجر در استان افتتاح یا کلنگ زنی می شود، بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در مجموع برای این طرح ها اعتبار صرف شده است.

کرم زاده با بیان اینکه هم اکنون ۳۳ طرح در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در استان سمنان در دست ساخت و اجرا است، تاکید کرد: ۱۸ هزار میلیارد ریال برای این طرح ها سرمایه گذاری عمدتاً متعلق به بخش خصوصی صورت گرفته است.

وی تقویت زیرساخت‌های گردشگری را ماحصل اجرای این طرح ها دانست و ابراز کرد: با اجرای کامل این طرح ها برای یک هزار و ۵۰۰ نفر در این استان شغل ایجاد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان با بیان اینکه سرمایه گذاری های جدید زیرساخت های قابل توجهی را به بخش گردشگری استان اضافه خواهند کرد، گفت: سال قبل برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان سمنان ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شد که این رقم هم توانست بخشی از زیرساخت ها را تقویت کند.

کد خبر: ۲۷۱٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha