۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
تامین ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت در ۳ استان
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

تامین ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت در ۳ استان

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین ۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان بخش صنعت در ۳ استان کشور خبر داد.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۷۲ هکتار زمین با ظرفیت ساخت حدود ۲هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای توسعه صنعت‌شهرها در سه استان کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، مالکی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برای تمامی حل مسئله مسکن تمامی آحاد کشور برنامه‌ریزی کرده است، افزود: خانه‌دار شدن کارگران و کارکنان بخش صنعت یکی از اولویت‌هایی بود که با اجرای سیاست صنعت‌شهرها تحقق پیدا کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: تاکنون برای بیش از ۱۱۷ هزار واحد مسکونی زمین در اختیار کارخانجات و واحدهای صنعتی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه دولت با تکیه بر توان مدیریتی واحدهای صنعتی می‌تواند پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن را تسریع بخشد، اعلام کرد: سازمان ملی زمین و مسکن طی سه تفاهم‌نامه جداگانه ۷۲ هکتار زمین در اختیار شرکت‌های سنگ آهن احیاء سپاهان خواف، فولاد اقلید پارس و شرکت احیا استیل فولاد بافت قرار داد تا از این اراضی برای ساخت مسکن کارگران و کارکنان این شرکت‌ها استفاده شود.

مالکی اضافه کرد: زمین‌هایی که در اختیار این شرکت‌ها قرار گرفته مصوبات لازم در استان را اخذ کرده و آماده آغاز فرایند ساخت است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن برای انعقاد تفاهم‌نامه با سایر واحدهای صنعتی در راستای تامین مسکن کارگران و کارکنان این واحدها در سازمان متبوعش اعلام آمادگی کرد.

کد خبر: ۲۷۱٬۰۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha