۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
۲۷ هزار هکتار زمین روستایی با هدف واگذاری به متقاضیان تصویب شد
معاون بنیاد مسکن:

۲۷ هزار هکتار زمین روستایی با هدف واگذاری به متقاضیان تصویب شد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان شناسایی ۴۴ هزار هکتار زمین از تصویب ۲۷ هزار هکتار اراضی برای اجرای طرح واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در روستاها خبر داد.

به گزارش بازار، حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نشست تخصصی پایش عملکرد استان‌ها در نهضت ملی مسکن که امروز ۱۰بهمن در محل سالن پاکدامن مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، گفت: برای متقاضیانی که درخواست زمین در طرح نهضت ملی مسکن دارند و پیش‌تر ثبت‌نام کرده‌ و واجد شرایط شناخته شدند امکان واگذاری زمین مهیاست.

سهرابی توضیح داد: مقرر شده بود تا در سال‌جاری یک میلیون قطعه زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شود که برای رسیدن به برنامه زمانبندی، کارها در حال انجام است.

معاون مسکن شهری ادامه داد: تاکنون ۴۴ هزار هکتار زمین برای واگذاری به متقاضیان در روستاها شناسایی شده است که فقط ۲۷ هزار هکتار زمین در شورای برنامه‌ریزی استان‌ها بررسی و مصوب شده است.

وی تصریح کرد: استان‌های که در معرفی و تصویب اراضی عقب‌تر هستند ضرورت دارد تا خرداد ۱۴۰۳ نسبت به تکمیل و تصویب اراضی باقیمانده اقدام کنند.

کد خبر: ۲۷۰٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha