۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
نشست شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای دهمین بار لغو شد

نشست شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای دهمین بار لغو شد

نشست علنی شورای شهر اهواز روز دوشنبه برای دهمین بار به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای شورا تشکیل نشد.

به گزارش بازار، نشست شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در نشست، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز بار دیگر لغو شد.

این نشست که بنا بود از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه با دستور کار برکناری شهردار اهواز و رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، توسط رییس شورا لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملایی زمانی، علی مدد هاشم پور و سیاوش محمودی پنج عضو غایب در نشست بودند.

همچنین در این نشست سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، محمدحسین ملازمانی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۹ نشست قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد.

پیش از این قرار بود که نشست شورا تنها با حضور رسانه‌ها برگزار شود اما با دستور رییس شورا برخی از شهروندان در نشست حاضر شدند.

سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر در این نشست بیان کرد: با توجه به مذاکرات و توافقات صورت گرفته، تصور می‌شد که دوستان در نشست حاضر شوند که این امر محقق نشد.

وی ابراز امیدواری کرد: در روزهای آینده توافق بین اعضا حاصل شده و نشست بعدی شورا با حضور تمامی دوستان تشکیل شود تا به موضوعات و لوایح رسیدگی شود.

رییس شورای شهر گفت: امروز هم به ناچار و از سر اجبارنشست صحن علنی شورا را خاتمه داده و از همه حاضرین به ویژه اصحاب رسانه عذرخواهی می‌کنیم.

وی در پایان بیان کرد: زمان دقیق نشست بعدی شورا در روزهای آینده به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

بر اساس این گزارش یک ماه از اولین جلسه برکناری شهردار اهواز می گذرد اما نه تنها به این موضوع رسیدگی نشده بلکه بسیاری از لوایح شهرداری در بلاتکلیفی به سر می‌برند این در حالی است که تا برگزاری انتخابات و ایام عید نوروز، زمان چندانی باقی نمانده است. همچنین بسیاری از مردم شهر اهواز خواستار رسیدگی قانونی به این موضوع و ورود دستگاه های ذیصلاح هستند.

کد خبر: ۲۷۰٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha