۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
تعلیق نماد شستان تا ۲۳ تیرماه

تعلیق نماد شستان تا ۲۳ تیرماه

شرکت پتروشیمی گلستان با نماد معاملاتی شستان به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش بازار، شرکت پتروشیمی گلستان با نماد معاملاتی شستان به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار به حالت تعلیق درآمد.

در اطلاعیه سامانه جامع اطلاع رسانی سازمان بورس و اوراق بهادار با موضوع تعلیق نماد معاملاتی ناشر به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران آمده:به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به ظن وقوع جرائم موضوع ماده ۴۶ قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران درخصوص معاملات اوراق بهادار در بازار عادی ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۲۳ تعلیق می گردد.

به گزارش بازار، نماد این بازار در طول ۱۰ روز گذشته، روند صعودی داشته و در تمام زمان‌ها ارزش سهام این شرکت با رشد مثبت روبه رو بوده است. این شرکت با میانگین حجم ماه ۵میلیون ۸۸ هزار واحد و ارزش بازار ۱۷۹ هزار میلیون تومان در تابلوی بورس ثبت شده است.

این نماد در تاریخ ۹۹/۳/۱۱ با رقم ۲.۶۲۸ ریال کمترین میزان قیمت سهام در سال ۹۹ را به خود دیده است و بالاترین مقدار آن با رقم ۳.۷۷۸ در تاریخ ۹۹/۴/۹ درتابلوی بورس ثبت شد.

کد خبر: ۲۷٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha