۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
همه معلمان غیر رسمی مشمول طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌شوند
رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

همه معلمان غیر رسمی مشمول طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌شوند

منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: تمامی گروه‌های معلمان که قرارداد رسمی با آموزش و پرورش ندارند، مشمول قانون می‌شوند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان در نشست امروز(یکشنبه ۸ بهمن) صحن علنی نسبت به طرح ساماندهی کارکنان دولت، اظهار کرد: خوشبختانه با رأی بالایی در صحن علنی ایرادات شورای نگهبان برطرف شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: در طرح ساماندهی نیروهایی که با پیمانکاری شرکت‌های دولتی رابطه قراردادی داشتند به صورت مستقیم با دولت قرارداد منعقد خواهند کرد و دست واسطه ها کوتاه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تأکیدی که در جلسه علنی داشتیم، نایب رئیس اول مجلس و رئیس جلسه پیش از رأی گیری برای این طرح عنوان کرد که تمامی گروه های معلمان غیر رسمی شاغل در آموزش و پرورش یعنی معلمان خرید خدمات آموزشی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، برون سپارها و پیش دبستانی‌ها مشمول قانون می‌شوند.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تأکید کرد: با توجه به اینکه این نکته را رئیس جلسه پیش از رأی گیری عنوان کرده و در مشروح مذاکرات صحن علنی مجلس نیز ثبت شده، این عزیزان نیز باید در آیین نامه اجرایی مربوطه به قانون پس از تأیید شورای نگهبان دیده شوند و این معلمان زحمتکش نیز پس از سال‌ها زحمت که عمر و جوانی خود را در مسیر آموزش و پرورش گذاشته اند، تبدیل وضعیت خواهند شد.

کد خبر: ۲۷۰٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
      0 0
      سلام اگه این خبردرست باسه که عالی میشه..الان ۸سال مربی هستیم وخیلی وقت منتظر این خبربودیم چون مثل معلم کلاس اول داریم با بچه ها کارمیکنیم وبرای کلاس اول واقعا بچه را آماده میکنیم انشالله که جواب زحمات چندین سالمون زود داده بشه