۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
توقف کسب و کار در ۱۶ ایالت آمریکا
تحت تاثیر بحران کرونا اتفاق افتاد؛

توقف کسب و کار در ۱۶ ایالت آمریکا

به دنبال بی برنامگی دولت فدرال برای کاهش روند شیوع کرونا، شانزده ایالت آمریکا برنامه‌های خود را برای بازگشایی کسب و کارها متوقف کرده اند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، ایالت‌های بیشتری در پی افزایش شیوع کرونا در آمریکا برای مهار کردن آن وارد عمل می‌شوند. اکنون برخی از کسب و کارها که باز شده بودند بار دیگر تعطیل شدند. با توجه به این که دولت فدرال برای کاهش روند شیوع کرونا هیچ برنامه‌ای ندارد، دست کم ۱۶ ایالت تلاش می‌کنند برای مهار کردن کرونا خود دست به کار شوند. این ایالت‌ها برنامه‌های خود را برای بازگشایی کسب و کارها متوقف و یا حتی دوباره آن‌ها را تعطیل کرده اند.

در آریزونا و در آستانه تعطیلات چهارم ژوئیه، ورزشگاه ها، سینماها و تئاترها برای بار دوم تعطیل شدند و همچنین تجمع‌های بزرگ هم ممنوع شد.

در نیوجرسی که قرار بود رستوران‌ها باز شوند، اما این برنامه در حال حاضر متوقف شد، زیرا موارد ابتلا به کرونا در این ایالت هم در حال افزایش است. تنها ۴ ایالت آمریکا شاهد کاهش موارد ابتلا به کرونا هستند. کارشناسان می‌گویند یکی از راه‌هایی که به کاهش شیوع کرونا کمک می‌کند، استفاده از ماسک است. البته ۱۷ ایالت هیچ توصیه‌های برای استفاده از ماسک ندارند. در حال حاضر در شهر جکسن ویل در فلوریدا استفاده از ماسک در ماکن‌های سربسته و اماکن عمومی اجباری شده است. در تابستان امسال این شهر میزبان نشست حزب جمهوری خواه است.

کد خبر: ۲۷٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha