۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
۷ پروژه در شهرک‌های صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می شود
به‌مناسبت دهه فجر؛

۷ پروژه در شهرک‌های صنعتی شاهرود و میامی افتتاح می شود

شاهرود- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، هفت پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی شهرستان‌های شاهرود و میامی افتتاح می‌شود.

محمد رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه همزمان با دهه مبارک فجر، هشت پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی شهرستان های شاهرود و میامی افتتاح می شود، تاکید کرد: آبرسانی به ناحیه صنعتی بیارجمند با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از جمله این طرح ها است.

وی افزود: برای مجموع هفت طرح عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی شاهرود و میامی که قرار است در دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری برسد، ۲۰۹ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی سمنان از افتتاح یک واحد کارگاهی با اعتبار ده و نیم میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: شبکه روشنایی و برق رسانی با اعتبار ۶۴ میلیارد ریال در شهرک صنعتی شاهرود از دیگر طرح های قابل افتتاح است.

باقری با بیان اینکه شبکه آبیاری قطره ای با اعتبار هشت میلیارد ریال از دیگر طرح هایی است که در شهرک صنعتی شاهرود به بهره برداری می رسد، تاکید کرد: شبکه روشنایی و پست هوایی با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال از طرح های قابل افتتاح در ناحیه صنعتی کالپوش میامی است.

وی افزود: در این ناحیه صنعتی همچنین پروژه تامین آب با اعتبار ۶۱ میلیارد ریال نیز طی ایام الله دهه فجر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۲۷۰٬۳۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha