۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۵
جای خالی پروژه های سرمایه گذاری در بودجه شهرداری گرگان
رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان انتقاد کرد؛

جای خالی پروژه های سرمایه گذاری در بودجه شهرداری گرگان

گرگان- رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان با تاکید به اینکه بودجه سال آینده شهرداری باید عملیاتی و پروژه محور باشد، گفت: شهرداری تمام تمرکز خود را روی پروژه های نیمه کاره دارای اولویت قرار دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اکبر بصیرنیا شامگاه شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: افزایش چشمگیر عوارض ساختمانی در شهر گرگان سبب شد بسیاری از سازندگان به شهرهای دیگر کوچ کنند که امیدواریم مدیریت شهری برای ماندگاری سایر سازندگان تدبیر کند.

رئیس کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای شهر گرگان افزود: بودجه سال آینده شهرداری گرگان بایستی عملیاتی تر، مشخص تر، پروژه محور و محله محور باشد.

وی خطاب به شهردار گرگان گفت: تمام تمرکز خود را روی پروژه های نیمه کاره دارای اولویت قرار دهید.

وی با بیان اینکه علی رغم نگاه حمایتی مدیریت شهری به بافت تاریخی اما هیچ اقدامی در این ناحیه انجام نشده، گفت: قرار بر این بود اقدامات زیر ساختی توسط دستگاه های خدمات رسان در محور آفتاب ۱۵ تا درب نو، میراث فرهنگی و نعلبندان انجام شود اما تا کنون هیچ اتفاقی رقم نخورده است.

بصیرنیا تاکید کرد: ایجاد پارک مسافر و باغ گل در برنامه های ابتدایی شهردار گرگان بود که علی رغم جلسات مختلف و نظر مساعد کمیسیون مربوطه، هنوز تعیین تکلیف نشده است.

وی یادآور شد: مجوز ایجاد شهرداری ویژه بافت تاریخی از وزارت کشور اخذ شده اما یکسال است که برای تعیین چارت، این موضوع مهم بلاتکلیف مانده است.

به اعتقاد رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر گرگان، در حوزه تامین سرمایه گذار برای دو پروژه هتل ناهار خوران و شهربازی مدرن گرگان ضعیف عمل شده است.

وی تاکید کرد: به زودی سه هزار سرمایه گذار داخلی و خارجی در نمایشگاه گردشگری که در پایتخت برگزار می شود، حضور پیدا خواهند کرد که قطعا این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی پروژه های گردشگری شهر گرگان خواهد بود.

کد خبر: ۲۷۰٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha