۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
پرونده مسکن مهر ایلام بسته می‌شود
معاون استاندار ایلام:

پرونده مسکن مهر ایلام بسته می‌شود

ایلام- معاون عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه پرونده مسکن مهر استان تا پایان سال جاری بسته می‌شود، گفت: تمامی واحدهای این طرح امسال تکمیل می شوند.

به گزارش بازار، احمد کرمی صبح سه شنبه در نشست ویدیو کنفرانس معاونین عمرانی استانداری ها با معاون عمرانی وزارت کشور در محل استانداری ایلام اظهار کرد: ۱۸ هزار و ۱۳۳ واحد مسکن در ایلام وجود دارد.

وی ادامه داد: از این تعداد طی سال های اخیر ۱۶ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و در تلاش هستیم مابقی واحدها شامل دو هزار و ۱۳۳ واحد تا پایان سال تکمیل و پرونده این طرح در استان بسته شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن در استان گفت: در این طرح نیز بیش از ۹ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان ساخته می شود.

وی افزود: البته این طرح مشکلاتی در ایلام دارد، از جمله اینکه محدودیت های بسیاری در زمینه اختصاص زمین به این طرح وجود دارد و در مورد هزینه های زیرساختی این طرح تامین اعتبارات لازم برای آن پیش بینی لازم صورت نگرفته است.

کرمی با اشاره به اینکه مشکل قانونی واگذاری اراضی ملی در شهرها باید مورد بررسی قرار گرفته و نقائص آن برطرف شود، افزود: توجه به وضعیت مالی شهرداری ها در شرایط کنونی کشور ضروری است.

کد خبر: ۲۷٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha