۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
قطع برق میلیون‌ها خانوار انگلیسی به دلیل پرداخت نکردن قبض انرژی

قطع برق میلیون‌ها خانوار انگلیسی به دلیل پرداخت نکردن قبض انرژی

بدهی برق و گاز خانوارهای انگلیسی به ۳.۸ میلیارد دلار رسید و همچنان در حال اضافه شدن است، برق میلیون ها خانوار به دلیل پرداخت نکردن قبض قطع شده و زمستان را در تاریکی و بدون سیستم گرمایشی به سر می‌برند.

به گزارش بازار، بر اساس تحقیقات جدید سیتیزین ادوایس، از ماه نوامبر برق بیش از ۱.۴ میلیون خانوار انگلیسی به دلیل اینکه قبض برق‌شان را پرداخت نکرده‌اند، قطع شده و در خاموشی به سر می‌برند.

کل بدهی انرژی این کشور به ۲.۹ میلیارد پوند رسیده و روز به روز در حال افزایش است و این مسئله میلیون‌ها مصرف‌کننده را در شرایط سخت قرار داده است. پیش‌بینی می‌شود که تعداد خانوارهایی که برق ندارند به دو میلیون خانوار برسد. این رقم معادل کل صادرات اسلحه توسط انگلیس به ۳۵ کشور در سال ۲۰۱۷ است.

موسسه تحقیقاتی سیتیزین ادوایس هشدار داده که «ما از این به بعد سالانه بحران در زمستان را خواهیم داشت مگر اینکه اقدام جدی برای مقابله انجام شود».

به گزارش راشاتودی، سال گذشته هم سه میلیون نفر با چالشی که در پرداخت صورتحساب های خود داشتند شبهای تاریک و سرد را تجربه کردند، هزینه صورتحساب انرژی در این کشور روبه افزایش است و بر اساس یک تحقیق میانگین بدهی انرژی خانوارها از ۱۵۷۹ دلار در سال گذشته به ۱۸۳۵ پوند تا پایان سال ۲۰۲۳ رسیده است.

هزینه قبض برق در انگلیس نسبت به سال ۲۰۲۱ به میزان ۴۰ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر ۵ میلیون خانوار انگلیسی برای پایین آوردن هزینه انرژی سیستم های گرمایشی خود را خاموش می کنند و یا برای اینکه مجبور نشوند از اجاق‌های خوراک‌پزی استفاده کنند، برخی وعده‌های غذایی را نمی‌خورند.

سیتزین ادوایس نوشته است، از این ماه هزینه انرژی ۵ درصد بیشتر می‌شود و سرمای هوا به اوج خواهد رسید.

کد خبر: ۲۶۹٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha