۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
ظرفیت‌های فنی و مهندسی کشور در حوزه آب و آبفا امیدآفرین است
سخنگوی صنعت آب:

ظرفیت‌های فنی و مهندسی کشور در حوزه آب و آبفا امیدآفرین است

سخنگوی صنعت آب با اشاره به دستاوردهای ارائه شده در نمایشگاه صنعت آب و انرژی‌های تجدیدپذیر، ظرفیت‌های فنی و مهندسی کشور در حوزه آب و آبفا را امیدآفرین خواند.

به گزارش بازار، فیروز قاسم‌زاده سخنگوی صنعت آب با حضور در غرفه شرکت مدیریت منابع آب ایران در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب در جریان آخرین دستاوردهای شرکت‌های آب منطقه‌ای در حوزه فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: امروز فناوری‌ها و تجهیزات بخش خصوصی کشور، ظرفیت‌های بسیار مناسبی را برای مدیریت آب کشور فراهم کرده است. به‌طوری که در دو سال اخیر، با حمایت وزارت نیرو از شرکت‌های دانش بنیان و فعال‌سازی آنها، دستاوردهای شگرفی در این حوزه حاصل شده است.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: ایران پیشرفت‌های چشمگیری در ارتقای ظرفیت‌های فناوری و توان مهندسی آب و فاضلاب کشور داشته است و نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب فرصت مناسبی را برای معرفی و عرضه دستاوردهای دانش بنیان و هم افزایی علمی و فنی شرکت‌ها فراهم کرده است.

سخنگوی صنعت آب بیان داشت: توان داخلی کشور در فناوری‌های مرتبط با تأمین، انتقال و توزیع آب، تصفیه آب و فاضلاب، شیرین‌سازی و بازچرخانی آب امیدآفرین و دارای افق روشنی است.

وی تأکید کرد: مهندسان ایرانی با دانش فنی خود باعث خودکفایی در این حوزه و صادرات این فناوری‌ها و تجهیزات به سایر کشورهای دنیا شده‌اند.

کد خبر: ۲۶۹٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha