۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
۴۶ میلیارد تومان املاک مازاد دولتی در استان سمنان فروخته شد
معاون استاندار سمنان در گفت‌وگو با بازار؛

۴۶ میلیارد تومان املاک مازاد دولتی در استان سمنان فروخته شد

سمنان- حمیدی، معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: تاکنون ۴۶ میلیارد تومان اموال مازاد دولتی در استان در قالب مولد سازی املاک، فرخته شده است.

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تا کنون ۴۶ میلیارد تومان املاک مازاد در قالب مولد سازی در استان سمنان فروخته شده است، ابراز کرد: اعتبارات حاصل از فروش این املاک مازاد، در طرح های نیمه تمام استان سمنان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ مورد پلاک ثبتی به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان نیز املاک مازاد دستگاه های اجرایی استان سمنان شناسایی شده است، تاکید کرد: کارشناسی قیمت گذاری برای واگذاری این اراضی و املاک هم صورت گرفته است.

معاون عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: این ۲۰ ملک در اختیار دستگاه های اجرایی نیز به زودی فروخته و هزینه آن صرف تکمیل پروژه های عمرانی و نیمه تمام استان می شود.

حمیدی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی مکلف به احصا و معرفی اموال مازاد خود برای فروش و مولد سازی شده اند، تاکید کرد: کارگروه مولد سازی املاک مازاد دولتی به صورت مکرر و مستمر در استانداری سمنان تشکیل جلسه داده و پیرامون طرح ها تصمیم گیری می شود.

وی افزود: یکی از بخش هایی که اعتبارات اموال مولد سازی شده در آن هزینه شده، طرح های دانشگاهی به خصوص خوابگاه های دانشجویی بوده است.

کد خبر: ۲۶۹٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha