۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
۷ تن کرم ابریشم در زنجان تولید می شود
رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان:

۷ تن کرم ابریشم در زنجان تولید می شود

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال در استان بیش از هفت تن کرم ابریشم تولید شود، گفت: ۲۵۰ جعبه در چهار شهرستان زنجان توزیع شده است.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پیش بینی می‌شود امسال در زنجان بیش از هفت تن کرم ابریشم تولید شود، گفت: ۲۵۰ جعبه در چهار شهرستان زنجان، ابهر، طارم و ماهنشان توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر نوغان داری در استان با استقبال خوب کشاورزان همراه بوده است، اظهار کرد: طی سال جاری پنج میلیارد ریال ارزش تولیدات نوغانداران استان خواهد بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان گفت: شهرستان طارم در بخش نوغان داری فعالیت و عملکرد خوبی دارد و کشاورزان بسیار فعال هستند.

تاراسی با بیان اینکه استان زنجان ظرفیت بسیار خوبی در صنعت نوغانداری و تولید پیله تر ابریشم دارد، ابراز داشت: طی سال گذشته اقدامات خوبی در راستای توسعه صنعت ابریشم در استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه توسعه نوغان داری در زنجان نیازمند حمایت مسئولان است، گفت: تحقق این امر مهم باعث می شود کشاورزان استان رغبت بیشتری برای ورود به این صنعت داشته باشند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان تصریح کرد: این استان ظرفیت های بسیار خوبی در بخش کشاورزی دارد که باید از این فرصت برای  ارتقای اشتغال استفاده شود و در سال جهش تولید با اجرای سه پروژه کشاورزی اشتغال خوبی ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۲۶٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha