۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
وزارت صمت مکلف به ارائه لیست واحدهای فناوری مواد معدنی به سازمان امور مالیاتی شد
بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۳؛

وزارت صمت مکلف به ارائه لیست واحدهای فناوری مواد معدنی به سازمان امور مالیاتی شد

نمایندگان مجلس وزارت صمت را مکلف کردند تا فهرست واحدهای فناوری مواد معدنی را تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ به سازمان امور مالیاتی کشور ارائه دهد.

به گزارش بازار، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه، ۴ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، با بند الحاقی (۲) تبصره (۹) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

در بند الحاقی (۲) تبصره (۹) ماده واحده این لایحه آمده است: فهرست شناسه کد تعرفه های موضوعی بعد از یک ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون بر اساس پیشنهاد مشترک به سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارتخانه های صنعت، معدن، جهاد کشاورزی و بهداشت به تصویب هیات وزیران می رسد.

ب- فهرست واحدهای فناوری مواد معدنی تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ توسط وزارت صنعت به سازمان امور مالیاتی کشور ارائه شود. با هدف محاسبه ارزش دقیق حقوق دولتی معادن، وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است اطلاعات مرتبط با این بند را در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار دهد.

ت- جهش آموزش و تقویت کارمندان، توسعه فناوری شناسایی محاسبه دقیق حقوق دولتی، تشویق کارکنان با رعایت قوانین و مقررات مربوط و کسانی که در امر وصول حقوق مزبور فعالیت موثری منظور می دارند با مبادله موافقتنامه سازمان برنامه و بودجه کشور هزینه نماید.

کد خبر: ۲۶۹٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha