۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
اقدامات بانک سینا در حوزه پرداخت تسهیلات حمایتی به مددجویان، قابل تقدیر است
رئیس هیات امنای کمیته امداد امام(ره):

اقدامات بانک سینا در حوزه پرداخت تسهیلات حمایتی به مددجویان، قابل تقدیر است

آیت‌الله محسن کازرونی، اقدامات بانک سینا را در حوزه پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی، قابل تقدیر توصیف کرد.

به گزارش بازار به نقل از بانک سینا، آیت‌الله محسن کازرونی، رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) در بازدید از غرفه این بانک در نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری، از عملکرد مطلوب بانک سینا در زمینه ایجاد اشتغال و فراهم‌سازی بهبود معیشت مددجویان کمیته امداد از طریق پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه تقدیر کرد.

وی با تأکید بر اهمیت و ضرورت توسعه فناوری‌های نوین برای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد، تصریح کرد: در شرایط کنونی، خدمت‌رسانی مطلوب به گروه‌های هدف مددجویی بدون استفاده از ظرفیت‌های دیجیتالی میسر نخواهد شد.

آیت‌الله کازرونی اقداماتی نظیر راه‌اندازی پلتفرم «سیپات» به عنوان سامانه حامی هوشمند بانک سینا را گامی مهم در جهت بهرگیری از ظرفیت‌های خدمات دیجیتالی به مددجویان توصیف کرد و افزود: استفاده از بسترهای دیجیتال و سامانه‌های هوشمند در زمینه اقدامات حمایتی، موجبات هدفمند شدن این‌گونه فعالیت‌ها را فراهم می‌آورد.

گفتنی است نخستین رویداد توسعه فناوری‌های نوین احسان و نیکوکاری با هدف کمک به کاهش فقر در گروه‌های هدف مددجویی و دیگر نیازمندان جامعه در دو بخش کارگاهی و نمایشگاهی از تاریخ ۳۰ دی‌ماه تا اول بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد.

کد خبر: ۲۶۹٬۲۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha