۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
نمایشگاه بین‌المللی انرژی تجدیدپذیر آغاز شد
صبح امروز؛

نمایشگاه بین‌المللی انرژی تجدیدپذیر آغاز شد

با حضور وزیر نیرو، امروز دو نمایشگاه بین‌المللی در حوزه آب و انرژی‌های تجدیدپذیر صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش بازار، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق به طور هم‌زمان، صبح امروز با حضور علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، آغاز شد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران با حضور ۱۲۵ شرکت داخلی و نمایندگانی از شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

همچنین، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی نیز با حضور نزدیک به ۱۰۰ شرکت داخلی و ۱۳ نمایندگی شرکت‌های خارجی در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق در چهار سالن نمایشگاهی با حدود ۱۱۳ غرفه نمایشگاهی در فضایی به مساحت ۹ هزار مترمربع به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برقرار است.

در این نمایشگاه مقرر شده تا قراردادهای سرمایه‌گذاری در بهینه‌سازی روشنایی معابر شهری در شهر تهران و استان‌های آذربایجان غربی، البرز، ایلام، گیلان و چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر نیرو در نمایشگاه انرژی‌های تجدیدپذیر به امضا برسد و عملیات اجرایی پروژه‌های بهینه‌سازی روشنایی معابر در استان‌های یاد شده آغاز می‌شود.

همچنین، نشست تخصصی انواع مدل‌های سرمایه گذاری، مزایا و چالش ها با هدف معرفی انواع مدل های موجود سرمایه گذاری و ارائه ظرفیت‌های قانونی توسعه تجدیدپذیر در کشور به ویژه در دولت سیزدهم، با همکاری دفتر سرمایه گذاری و تنظیم مقررات ساتبا، نمایشگاه انرژی های تجدیدپذیر برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۶۹٬۲۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha