۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
سرمایه گذاری۱۴۶ هزار میلیارد ریالی در واحدهای صنعتی زنجان
رئیس سازمان صمت زنجان اعلام کرد:

سرمایه گذاری۱۴۶ هزار میلیارد ریالی در واحدهای صنعتی زنجان

زنجان- گلشنی فرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۴۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی استان انجام شده است.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد، با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری ۱۴۶ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی استان انجام شده است، گفت: میزان سرمایه گذاری صنعتی در استان طی سال گذشته ۳۴ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون ۱۶۲ واحد صنعتی در استان زنجان راه اندازی شده است، اضافه کرد: با توجه به صدور پروانه بهره برداری برای ۱۰۲ واحد در ۱۰ ماهه سال ۱۴۰۱، شاخص راه اندازی واحدهای صنعتی در استان نسبت به مدت مشابه قبل ۱۵۸ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با اشاره به رشد مطلوب سرمایه گذاری صنعتی در استان، ادامه داد: عمده سرمایه گذاری صورت گرفته در حوزه ساخت فلزات اساسی و مواد و محصولات شیمیایی است.

گلشنی فرد،با اشاره به اشتغالزایی واحدهای تولیدی زنجان، گفت: در سال جاری هفت هزار و ۲۷۱ نفر در واحدهای صنعتی استان مشغول به کار شدند که در مقایسه با مدت مشابه قبل ۲۶۶ درصد رشد یافته است.

کد خبر: ۲۶۹٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha