۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸
تفاهم نامه همکاری بین طب پلاستیک و دانشگاه آزاد شاهرود منعقد شد
امروز؛

تفاهم نامه همکاری بین طب پلاستیک و دانشگاه آزاد شاهرود منعقد شد

شاهرود– تفاهم نامه همکاری در زمینه انتقال تجارب علمی و آموزشی بین طب پلاستیک و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود منعقد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با صبح دوشنبه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و شرکت طب پلاستیک نوین شاهرود با حضور مسئولان این دو مجموعه امضا شد.

شرکت طب پلاستیک در زمره مهمترین شرکت های صنعتی و تولیدی استان سمنان است که صادرات را نیز سالانه به کشورهای مختلف صورت می دهد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در حاشیه این مراسم و در گفتگو با خبرنگار بازار، بیان کرد: همکاری در زمینه انتقال تجارب علمی و آموزشی از جمله محورهای این تفاهم نامه است.

حسین علی سمیعی با بیان اینکه این تفاهم نامه در زمینه ارتباط دانشگاه و صنعت امضا شده است، ابراز کرد: ارائه خدمات علمی و کاربردی از جمله دیگر بخش های تفاهم نامه مذکور است.

وی با بیان اینکه همکاری در زمینه انتشار مقالات علمی از دیگر بخش های تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد شاهرود و شرکت طب پلاستیک است، افزود: شناسایی افراد علاقمند و تربیت نیروهای با انگیزه متفکر و خلاق از طریق برگزاری دوره های آموزشی کاربردی از دیگر مفاد تفاهم نامه است.

مدیرعامل طب پلاستیک نیز در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه گفت: برگزاری دوره های آموزشی کارآموزی برای اشتغال و ارتقاء مهارت افراد در شهرستان شاهرود از جمله بخش های تفاهم نامه بین این شرکت و دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود است.

علیرضا عامریان با بیان اینکه به دنبال جذب و استخدام تمامی فارغ التصیلان مستعد دانشگاه هستیم افزود: تعدادی از مهندسان نخبه در کارخانه طب پلاستیک در حال عملیات مهندسی معکوس برای ساخت قالب‌های مورد نیاز خط تولید هستند.

وی گفت: اگر سه برابر نیرویی که هم اکنون در بخش مهندسی شرکت در حال کار هستند را استخدام کنیم باز هم نیاز کارخانه به نیروی کار متخصص وجود دارد.

کد خبر: ۲۶۹٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha