۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
افزایش ۶ درصدی تامین برق مشترکان تهرانی در تابستان امسال
مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ اعلام کرد

افزایش ۶ درصدی تامین برق مشترکان تهرانی در تابستان امسال

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تابستان امسال با توجه به افزایش ۱.۵ درجه‌ای دمای هوا و رشد مصرف، نسبت به تابستان سال گذشته تامین برق برای مشترکان تهرانی ۶ درصد افزایش یافت.

به گزارش بازار، کامبیز ناظریان امروز (یکشنبه) در جریان دیدار استاندار تهران از مرکز رصد و پایش برق تهران افزود: امسال ۵۰۰ میلیون کیلووات صرفه جویی در شهر تهران در زمان پیک مصرف داشتیم و بدون محدودیت توانستیم برق شهر تهران را تامین کنیم.

وی ادامه داد: این امر باوجود افزایش یک و نیم درجه ای د مای هوا در شهر تهران محقق شد و بالغ بر ۶ درصد برای مردم شهر در تابستان به خصوص برای بخش صنعت و کسب و کار برق بیشتری تامین شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: برای سال آینده با توجه به برنامه ریزی که انجام شد۱۵۰ برنامه با اعتباری بالغ بر ۲.۵ همت تنظیم شده است.

ناظریان از ویژه گی های این برنامه را وجود یک هزار برنامه عملیاتی دانست که در برنامه قرار گرفته و ادامه داد: بخشی از آن در جهت نوسازی و تقویت شبکه برق شهر تهران برای عبور از پیک تابستان سال آینده است.

وی از برنامه ریزی های مختلف در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف انرژی خبرداد و گفت: این برنامه ها اکنونو در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۲۶۸٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha